Ga naar inhoud


Waar was jij op 11-07-2010 om 20.30?


lock

Aanbevolen berichten

In navolging op de grote gebeurtenissen in het verleden, stel ik nu reeds de vraag : waar was jij op 11-07-2010 toen de finale begon, met wie keek jij naar de finale?

In 1974 keek ik in het buurtcafe, maar toen een paar Duitsers begonnen te juichen ben ik, met de pest in m,n lijf, naar huis gegaan.

Vanavond kijk ik in alle rust, met m,n vrouw, thuis; ik ben ouder en wijzer geworden, maar ik hoop natuurlijk wel dat ze winnnen.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ondanks dat ik nog lang niet oud en wijs ben blijf ik toch thuis. Kan wel weggaan maar ik verwacht een nederlaag en bij een nederlaag (zowel van oranje als mijn eigen cluppie) ben ik niet te genieten dus dat doe ik de rest van de mensheid niet aan wink.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ik zat in Zuid-Afrika op de tribune met tienduizenden mensen, het was geweldig totdat die kl..tzak naast me mij wakker toeterde met zijn vuvuzela :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt net wakker.... wegen zijn uitgestorven.... Nederland is uitgestorven.... gam maar met de scootmobiel een frisse neus halen met de honden zo. Eerst een bak koffie en wat modderen hier.

 

Sigaartje erbij en zal hooguit wakker worden van zoonlief als ie thuiskomt en Nederland heeft gewonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ben de tuin aan het sproeien.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Ik ben de tuin aan het sproeien.

Dat moment heb je goed gekozen. Je had vast maximale druk. :D

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattaz
Uiteindelijk heeft Spanje verdiend gewonnen


Nou, sattaz, dat is niet waar. Het liep redelijk gelijk. Het doelpunt was een zuiver doelpunt, dat wel maar de aanval was niet zuiver omdat hij voortkwam uit een Nederland onthouden corner en de scheids even daarvoor wel voor buitenspel had moeten fluiten.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...