Big fellow Geplaatst: 20 juli 2010 Delen Geplaatst: 20 juli 2010 Merde; Bedankt voor alles.. Enne welkom bij de club van ere leden. Vergeet niet dat "na regen komt zonneschijn" en na de hoeveelheid regen die jij hebt gehad wordt het de aankomende paar jaar erg zonning op de Friese stranden! “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joop905 Geplaatst: 20 juli 2010 Delen Geplaatst: 20 juli 2010 @Ome merde bedankt . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edbe Geplaatst: 20 juli 2010 Delen Geplaatst: 20 juli 2010 suc6 verder......... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 23 juli 2010 Delen Geplaatst: 23 juli 2010 afgelopen zaterdag mijn linkerpols en een handbotje gebroken (na een val), kan er ook nog wel bij. wat een jaar ... kop bont en blauw .... wel weer veel inspiratie voor de a.s sinterklaasgedichten, tjongejonge .... gr, merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaas Geplaatst: 23 juli 2010 Delen Geplaatst: 23 juli 2010 Origineel bericht van: Ome Merde afgelopen zaterdag mijn linkerpols en een handbotje gebroken (na een val), kan er ook nog wel bij. wat een jaar ... kop bont en blauw .... wel weer veel inspiratie voor de a.s sinterklaasgedichten, tjongejonge .... gr, merDe Achter de pc zitten te modereren is toch veiliger . Zonder gekheid, sterkte met het verwerken van de gebeurtenissen in je privé leven en beterschap gewenst met de rest. 2010 is niet jouw jaar geworden. Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast sattaz Geplaatst: 5 oktober 2010 Delen Geplaatst: 5 oktober 2010 Origineel bericht van: Ome Merde afgelopen zaterdag mijn linkerpols en een handbotje gebroken (na een val), kan er ook nog wel bij. wat een jaar ... kop bont en blauw .... @Ome Merde, Hier een lotgenoot van jou Ik hoop dat je het leuk vindt Met vriendelijke groeten sattaz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bigfoot Geplaatst: 6 oktober 2010 Delen Geplaatst: 6 oktober 2010 Dit topic is inmiddels wel oud nieuws, dus sluit ik hem. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten