Ga naar inhoud


Weet iemand wat er met sat-sjaak (sjaakp) aan de hand is?


Michel

Aanbevolen berichten

Citaat:
Wij vragen ons af hoe dat komt. Niet meer en niet minder.


Daar heb je via PM uitgebreid antwoord op gehad ( maar iets in mij zegt me dat je dat niet gelooft )

Wat is het nut van een weerwoord dan???

Statistisch is er dus nix mis met sjaak zijn verkopen hier op het board na al die jaren nu 1 melding.

Verschillende (ex-) moderators hier op sat4all kunnen de prive-situatie van sjaak aan je bevestigen.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Dan kom ik nu maar even terug op de PM.

 

Die zegt namelijk dat er bij hem van alles in beslag is genomen en hij op de straat leeft.

 

Waarom kan hij dan wel naar anderen emailen, op andere forums actief zijn en op zijn eigen forum inloggen om 12 minuten over 3 's nachts?

 

Dan kan je ook de persoon die je wel of niet opzettelijk voor 150 EURO benadeeld hebt een nette email sturen met een uitleg over het hoe en waarom.

 

Ik geloof inderdaad niet zonder meer wat er in een email staat van iemand die iets via email gehoord heeft en zelf niet zeker weet hoe de zaak in elkaar steekt.

 

Dat is net allemaal even te onzeker.

 

Er is hier wel iemand voor 150 EURO benadeeld en die persoon kan daar met zekerheid niets aan doen!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Aangifte is zonde van je tijd. De politie doet daar niets mee.

 

Ik snap niet dat jij het voor iemand op kunt nemen die gewoon andere leden aantoonbaar benadeeld.

 

Er gaat nu een slot op. Dit is de laatste keer geweest dat wij het voor een benadeeld lid opnemen.

 

Leden hoeven dit soort zaken in het vervolg ook niet meer aan ons te melden.

Ik zal hier in de regels in het te koop forum nog nadrukkelijker op wijzen!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • Beheerder

Satfreak liet mij vandaag weten dat Sjaak helemaal geen enkele poging meer heeft gedaan om hem te benaderen en het op te lossen.

 

Ik kan niet anders concluderen dan dat je dan gewoon een oplichter bent.

 

Zo heet het namelijk als je iemand 150 euro afhandig maakt en vervolgens niet levert wat je beloofd hebt en niet meer reageert.

 

Let dus op met deze Sjaak, ofwel sat_sjaak. Ga niet in op eventuele te koop aangeboden goederen. Ook niet op andere sites!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jullie 100% zeker zijn van zo'n praktijken dan vind ik Michel dat jij alle kopers/verkopers moet voorzien van info.

dus maak een sticky aan bij het verkoop/koop forum met als titel : "doe geen zakens met volgende personen"

leg er ook netjes bij uit dat mensen die in de lijst voorkomen ten alle tijde het tegendeel kunnen bewijzen als er een fout zou gemaakt zijn.

 

op deze manier zet je ook iedereen aan die een nare ervaring heeft dit te melden.

 

das gewoon een idee van mij hé.

want niemand is graag geld kwijt...niemand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
Als jullie 100% zeker zijn van zo'n praktijken dan vind ik Michel dat jij alle kopers/verkopers moet voorzien van info.
dus maak een sticky aan bij het verkoop/koop forum met als titel : "doe geen zakens met volgende personen"
leg er ook netjes bij uit dat mensen die in de lijst voorkomen ten alle tijde het tegendeel kunnen bewijzen als er een fout zou gemaakt zijn.

op deze manier zet je ook iedereen aan die een nare ervaring heeft dit te melden.

das gewoon een idee van mij hé.
want niemand is graag geld kwijt...niemand.


Als we hier een lijst gaan aanleggen met namen en er zit toevallig een ander verhaal achter dan zit sat4all in no-time in de bankjes met een berg kosten.

Persoonlijk (even Mod-petje af) zeg ik;

"Bezint eer ge begint" Het is natuurlijk mooi dat er via deze site verkocht en gekocht kan worden, en dit geschied voor eigen risico. Er is wel een oplossing voor, maar dan dient de afhandeling te geschieden middels een andere (verkoop)website die met een bekende betaalmetode werkt en er een zogenaamde "kopersgarantie" is.

Met andere woorden; Hier de deal, Verkoper plaatst hem op die "verzekerde" site en koper betaald met die betaalmethode. Geen spullen, verzekering keert uit of wel spullen en iedereen blij. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog simpeler: niet op laten sturen maar gaan halen en contant betalen. Kun je gelijk zien of het artikel ok is en er is geen risico voor transportschade.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
waarom niet onder rembours?


@Gerard 76,

Misschien omdat degene die verzendt (verkoopt) voor de hoge rembourskosten
zal moeten opdraaien als het pakketje niet aangenomen wordt!?


Met vriendelijke groeten wink

sattaz


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...