Ga naar inhoud


Weet iemand wat er met sat-sjaak (sjaakp) aan de hand is?


Michel

Aanbevolen berichten


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Ik kreeg via PM van een verder betrouwbaar persoon een heel vaag verhaal dat bij sjaak van alles in beslag zou zijn genomen en dat hij nu op straat zou leven.

 

Deze informatie zou door sjaakp naar die persoon zijn verzonden.

 

Dit verhaal wordt met de dag vreemder en helaas ook steeds ongeloofwaardiger.

 

Hij kan dus wel een buitenstaander mailen en om 03.12uur online zijn op zijn forum, maar zijn slachtoffer of sat4all kan hij niet mailen.

 

Sjaak, mail de persoon die je het geld verschuldigd bent en regel iets. Dit lijkt nergens op!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dan lijkt het opgelost als de deurwaarder beslag heeft gelegd op de goederen is hij net te laat geweest met versturen.

 

Nu vrees ik dan ook dat als het klopt hij ook geen geld meer heeft om de gedupeerde schadeloos te stellen momenteel.

En ja dan zal hij wel andere dingen aan zijn hoofd hebben als zich hier te melden. shocked

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Ja dan lijkt het opgelost als de deurwaarder beslag heeft gelegd op de goederen is hij net te laat geweest met versturen.


Bij een beslag van een (belasting)deurwaarder wordt alles opgeschreven en dien je de goederen onder je te houden tot er een moment komt waarop deze openbaar worden verkocht. Dit is een pressievorm daar ze vrijwel direct overgaan op het inhouden van loon via werkgever of uitkeringsinstantie tot max. beslagvrije voet. Spullen verkopen brengt te weinig op en met een loonbeslag komt alles wel binnen bij de schuldeiser.

Daarnaast is hij op andere sites ook nog actief. Recentelijk nog op een ander niet forum van hem.

Is gewoon een kleine moeite om mailtje te versturen naar de koper. Hoop dat ie iets van zich laat horen en niet via via.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble


Bij een beslag van een (belasting)deurwaarder wordt alles opgeschreven en dien je de goederen onder je te houden tot er een moment komt waarop deze openbaar worden verkocht. Dit is een pressievorm daar ze vrijwel direct overgaan op het inhouden van loon via werkgever of uitkeringsinstantie tot max. beslagvrije voet. Spullen verkopen brengt te weinig op en met een loonbeslag komt alles wel binnen bij de schuldeiser.



Dat schreef ik toch net te laat geweest met versturen.
Loonbeslag is vaak ook zinloos als hij een laag loon of een uitkering heeft en hij betaalt al af aan de hypotheekbank of iets anders dan valt er ook niet meer te halen.
Er is een oud gezegde "van een kale kip valt niets te plukken".

Als het verhaal tenminste klopt lijkt het me een geval van vette pech.
En ja dat kan iedereen overkomen je leest en hoort het regelmatig wil op vakantie reisbureau failliet een keuken kopen handelaar failliet geld weg.
En zoiets kan dus bij een particulier ook. cry
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er beslagd wordt op dat spul wat hij aan de koper heeft verkocht, is het aantoonbaar niet van hem en kan het gewoon opsturen.

 

Anders zit hij spullen te verkopen waarop beslag ligt en zou dat nu eventueel weggehaald kunnen zijn door de deurwaarder door een openbare verkoping. Dan ben je echt fout bezig.

 

Blijft nog steeds de vraag waarom hij hier niet even persoonlijk contact opneemt met de koper, beheerder als ie elders wel op internet zit. Kleine moeite.

 

Vooralsnog weten we nog steeds niet wat er aan de hand is.

 

 

Kimble

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble
Als er beslag wordt op dat spul wat hij aan de koper heeft verkocht, is het aantoonbaar niet van hem en kan het gewoon opsturen.

8< 8< 8< knip knip 8< 8< 8<

Kimble


Denk toch dat je er een beetje naast zit, je mag gewoon aansluiten bij de andere schuldeisers.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel


Ik heb hem dat zelf al diverse keren gevraagd en geen antwoord gekregen.

Dan heeft hij geen enkel recht op discretie meer.

Mvg,

Michel


Ik vind dit laatste veel te ver gaan Michel. Een maand niet bereikbaar kan iedereen overkomen. Wellicht tijdens de vakantie ergens een ongeluk gehad en in het ziekenhuis beland.

Dit riekt een beetje naar een hetze. Wacht eens af en had in het draadje gewoon gevraagd of iemand hem kent en eventuele contact informatie heeft.

Dit lijkt me meer een ehhhh Sherlock Holmes aktie straks met een sisser afloopt, omdat Sjaak opeens weer boven water komt met een zeer goede reden. Ga je hem dan ook netjes excuses aanbieden wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil nog even antwoorden, zijn laatste mail naar mij was : geld is binnen goederen worden morgen opgestuurd en sindsdien hoor ik nix meer van hem. Ik heb hem al zeker 20 emails verstuurd (naar zijn persoonlijk adres), maar ik krijg totaal niks van antwoord. Ik zeg nogmaals, het gaat nu echt niet om die 150 €, dat hij daar geluk meeheeft, het gaat me wel om het principe en daar kan ik niet mee leven.

Dit is de kopie van de laatste mail van sjaak en sedertdien niks meer :

Sorry voor het late reageren maar mijn vrouw was met spied opgenomen in het

ziekenhuis.

Ze heeft een dubbele longontsteking maar is nu aan het opknappen gelukkig.

Geld is vandaag binnen gekomen.

Bedankt.

Stuur morgen de server op.

 

Sjaak

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: ron1872

Ik vind dit laatste veel te ver gaan Michel. Een maand niet bereikbaar kan iedereen overkomen. Wellicht tijdens de vakantie ergens een ongeluk gehad en in het ziekenhuis beland.

Dit riekt een beetje naar een hetze. Wacht eens af en had in het draadje gewoon gevraagd of iemand hem kent en eventuele contact informatie heeft.

Dit lijkt me meer een ehhhh Sherlock Holmes aktie straks met een sisser afloopt, omdat Sjaak opeens weer boven water komt met een zeer goede reden. Ga je hem dan ook netjes excuses aanbieden wink



Ga jij na voorgaand bericht nu aan mij je excuses aanbieden voor je lullige opmerking of moet ik dit soort onzin maar gewoon slikken?

Wij hebben echt wel ons uiterste best gedaan om hem te bereiken. Hij is diverse keren online gesignaleerd maar negeerd vragen van mij en benadeelde.

Dan kan hij 100x een goede reden hebben om niet te leveren, maar voor het niet reageren bestaat geen enkel excuus.

Wij hebben er ons ook een hele poos buiten gehouden, maar kunnen het niet langer toelaten dat iemand via sat4all goederen aan leden verkoopt en vervolgens zijn verplichtingen niet nakomt.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom geef je niet aan op welke boards hij nog actief is en onder welke nickname. Hij zal wel worden gebombardeerd met mailtjes, pm's.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm...iemand bombarderen.....lijkt me ook niet verstandig denk ik....in het ergste geval zou je wel aangifte kunnen doen bij politie voor oplichting denk ik.....als je ook naam adres ed hebt en alle correspondentie overlegd aan de politie.....heb ik ook wel eens moeten doen helaas bij iemand, maar niet via dit board.

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Origineel bericht van: ron1872


Dit lijkt me meer een ehhhh Sherlock Holmes aktie straks met een sisser afloopt, omdat Sjaak opeens weer boven water komt met een zeer goede reden. Ga je hem dan ook netjes excuses aanbieden wink



Ga jij na voorgaand bericht nu aan mij je excuses aanbieden voor je lullige opmerking of moet ik dit soort onzin maar gewoon slikken?



Hoezo lullige opmerking? Er is al gevraagd of er mensen zijn die van dit lid wel iets hebben ontvangen. Als je zelf de zoekfunktie gebruikt dan had je kunnen zien dat Sjaak vanaf 5 augustus 2002 met grote regelmaat hier wat verkoopt. Geen van de kopers maakt melding dat goederen niet zijn aangekomen.

Nu is het een keer voorgekomen (misschien kwijtgeraakt bij TNT, dat gebeurt helaas wel eens) en wordt de man per direkt als oplichter betiteld en hangt er een ban boven zijn hoofd.

Ik ben het met je eens dat hij wel even had kunnen reageren om berichten, maar om hem om die reden gelijk van oplichting te betichten, zonder wederhoor is toch wel erg voorbarig.

We kennen de omstandigheden niet en zolang dat niet bekend is, is er werkelijk geen oordeel over iemand te vellen. Het enige wat dan nog resteert is aangifte bij de politie. Voor eigen rechter spelen doen we maar ergens buiten de landsgrenzen wink




Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je moet eens leren lezen...

 

Niemand (in ieder geval ik niet) beticht hem van oplichting. Ik schrijf alleen wat er gebeurt is.

 

Ik schreef alleen dat hij iets verkocht heeft, dat hij aantoonbaar niet opgestuurd heeft en dat hij al zeer lange tijd niet meer op email, PM's en MSN berichten reageerd en het er daardoor sterk op lijkt dat dit lid belazerd is.

 

Ik heb ook al diverse keren uitgelegd dat wij alle moeite hebben gedaan om met hem in contact te komen en hij niet reageerd, terwijl hij aantoonbaar wel de mogelijkheid heeft gehad om te reageren.

 

Het gaat hier dus niet om een verloren poststuk, maar om iemand die zijn deel van de afspraak aantoonbaar niet nakomt en langdurig niet reageerd op vragen en daarmee een ander lid ten bedrage van 150 euro heeft benadeeld.

 

Wij vragen ons af hoe dat komt. Niet meer en niet minder.

 

Als jij liever hebt dat wij gewoon onze leden niet meer in bescherming nemen als alle andere middelen falen, moet je het gewoon even zeggen.

 

Dan laat ik leden die 150 euro uitgeven en hun beloofde goederen niet ontvangen, voortaan gewoon stikken.

 

Je zegt het maar. Ik zit namelijk ook niet echt te wachten op het verspillen van mijn tijd.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker zonde van je tijd.

Waarom iemand vrij pleiten die alle gelegenheid heeft gehad te reageren en dat door onverklaarbare oorzaak niet doet.

Dan komt het toch verdacht over?

Hij is hier niet veroordeeld,maar om hem nu in bescherming te gaan nemen vind ik wel erg ver gaan

Ik ben blij dat er op dit board aan een vorm van kopers bescherming word gedaan.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...