Ga naar inhoud


Weet iemand wat er met sat-sjaak (sjaakp) aan de hand is?


Michel

Aanbevolen berichten

Ligt ie in het ziekenhuis b.v.?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Gipfo
Origineel bericht van: Kimble
Dan is ie nu één maand en één dag op vakantie. Zijn laatste posting zoals je kunt zien was op 14 juli 2010.


Als ik naar de link van @ Michel kijk zie ik een laatste posting DD 04-05 2009


Klikkerdeklik

@Alx Is op zijn werk wel mogelijk als ik een profiel elders lees onder de naam sat-sjaak (radioloog), kan natuurijk ook toeval zijn wink

Hoop gewoon dat ie netjes reageerd en ook zijn kant van het verhaal laat horen of iemand in zijn buurt die hem persoonlijk kent ons kan vertellen wat er loos is.

Kimble
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil er wel voor uitkomen dat ik hem 150 € heb gestort en alles heb doorgegeven (adres en dergelijke)

Hij beloofde mij alles op te sturen, maar ik hoor er echt niks meer van. Ik heb hem diverse persoonlijke mails verstuurd, maar er wordt niet op gereageerd. Ik zei al diverse keren tegen de beheerder van het forum dat het mij zeker niet om de 150 € gaat, maar wel om het principe. Zoals diverse mensen hier beweren, wat kan je nou met 150 €. Ik kan echt bewijzen dat ik al verschillende pogingen deed om hem te benaderen, maar ik kreeg nog nooit respons. Het is wel zo, zoals beweerd wordt, dat we deze persoon niet mogen beschuldigen zonder dat wij iets weten. Het is wel zo dat het echt vreemd is dat niemand reageert op zijn persoonlijke mails. Ik zeg nogmaals, het gaat niet om het geld, maar om het principe. Zoals ik zei tegen de beheerder had ik graag de leden hier gewaarschuwd, dat is het voor mij. Ik hoop wel nog dat deze zaak kan geregeld worden, maar ik heb wel mijn twijfels.

Mvg

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn vergrijp lijkt te zijn: het niet leveren van verkochte waar.

Maar, als het de eerste en enige keer is en altijd verder alles netjes is afgehandeld, zou er een andere oorzaak kunnen zijn.

De eerste vraag lijk mij, of er meer klachten zijn over niet nakomen van afspraken.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: sheeplover
Toch zou ik er voor willen pleiten om voorzichtig te zijn met iemand "in het openbaar aan de schandpaal te nagelen". Hoewel het er alle schijn van heeft dat hier een luchtje aan zit, is het enige "vergrijp" tot nu toe zijn slechte manier van communicatie.

Groetjes van John uit Den Bosch


Er wordt niemand beschuldigd en niemand aan de schandpaal genageld.

Er is uitsluitend verteld wat er gebeurt is.

Iemand heeft hem 150 euro betaald en nooit de waren mogen ontvangen en er wordt niet meer op email, pm's en msn berichten gereageerd.

Dat is vreemd en daarom vragen we wat er aan de hand is. Aangezien we hem niet kunnen bereiken, is de volgende logische stap zijn satelliet maatjes te vragen of zij iets weten.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Michel,

 

Sorry maar op mij komt het over dat je hem al schuldig hebt verklaard ( zie eerste bericht)

 

En dat je hem ook in dt zelfde bericht al hebt veroordeeld met als straf en Ban op dit forum.

 

En misschien ga ik nu veel te ver en krijg ik ook een ban, maar wie ben jij dan eigenlijk dat je mensen kan beschuldigen en ook gelijk kan veroordelen ?

 

Ik vind dat hier de grens wordt overschreden van wat kan en wat wenselijk is.

 

Sorry maar dit is mijn mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel heeft gewoon gelijk en heeft dit goed gedaan.

Er zijn genoeg pogingen gedaan om met hem in kontakt te komen.

Wil je dat deze Sjaak gewoon door gaat met dit soort dingen?

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is juist het mooie van Sat4all, er is voldoende sociale controle, rotte vissen worden eruit gepikt.

 

Als deze Sjaak onterecht wordt beschuldigd is er voldoende podium voor hem om het hier recht te zetten.

 

basta!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Dat is juist het mooie van Sat4all, er is voldoende sociale controle, rotte vissen worden eruit gepikt.

Als deze Sjaak onterecht wordt beschuldigd is er voldoende podium voor hem om het hier recht te zetten.

basta!


Helemaal mee eens Neptunus.En een begrijpelijke stap van Michel.
Alleen de ban vind ik wat vroeg gegeven.Maar ik las ook in deze topic dat sat-sjaak heel actief was op het verkoop forum.Dan moeten er toch leden zijn die met hem contact hebben gehad?
Als hij werkelijk een lid voor €150,- heeft opgelicht vind ik het heel jammer dat ook deze mensen op het board actief zijn.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Citaat:
Helemaal mee eens Neptunus.En een begrijpelijke stap van Michel.

Alleen de ban vind ik wat vroeg gegeven.

 

In de ban had ik twee weken geleden al de opmerking geschreven (die hij ziet als hij in wil loggen):

 

Citaat:
Graag contact opnemen met vermaningen [at] sat4all.com in verband met een lid dat iets van je gekocht heeft, ook 150 euro betaald heeft, maar nooit meer iets heeft mogen ontvangen.

 

Mvg,

 

Michel

 

Zo kunnen andere leden in de tussentijd in ieder geval niet het slachtoffer worden van een mogelijke foute persoon.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...