Ga naar inhoud


Moderator taken neergelegd


Puch

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Michel
Er zijn nog steeds 9 moderators, dus dat valt wel mee.

Het wordt wel steeds moeilijker om moderators te vinden met voldoende tijd én kennis.

De meeste bezoekers willen alleen maar zo hapklaar mogelijke brokken, als het even kan met gouden bestek geserveerd.

Er zijn maar weinig leden die duurzaam en vrijwillig een bijdrage willen leveren om een forum (welk forum dan ook) in de lucht te houden.

Mvg,

Michel


Wat een negatieve uitlating weer, klinkt dat als je geen tijd of zin het om als moderator te fungeren je maar een beetje parasiteert op dit forum. Als lid draag je ook bij, daar hoef je geen moderator voor te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder
Origineel bericht van: Marco275
Origineel bericht van: Michel
Er zijn nog steeds 9 moderators, dus dat valt wel mee.

Het wordt wel steeds moeilijker om moderators te vinden met voldoende tijd én kennis.

De meeste bezoekers willen alleen maar zo hapklaar mogelijke brokken, als het even kan met gouden bestek geserveerd.

Er zijn maar weinig leden die duurzaam en vrijwillig een bijdrage willen leveren om een forum (welk forum dan ook) in de lucht te houden.

Mvg,

Michel


Wat een negatieve uitlating weer, klinkt dat als je geen tijd of zin het om als moderator te fungeren je maar een beetje parasiteert op dit forum. Als lid draag je ook bij, daar hoef je geen moderator voor te zijn.



Ik schreef heel duidelijk de meeste bezoekers, dus generaliseer zeker niet!

Jij bent zelf negatief door in een topic dat voor afscheid en een bedankje bedoeld zou moeten zijn, onrust te stoken.

Er zijn maar weinig leden die duurzaam en vrijwillig een bijdrage willen leveren om een forum (welk forum dan ook) in de lucht te houden.

En dat is dus een simpel feit, want het blijkt feitelijk moeilijk om goede moderators te vinden voor een aantal forums.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Puch : bedankt voor de goede raad en steun die we kregen op dit forum!

 

Al bij al vraag ik me af wat de leegloop van mod's de laatste tijd is ? Ik neem geen stelling in ! heel zeker niet !!

Maar het valt op ! ervaring verdwijnt ... en dat is ALTIJD gevaarlijk.

 

groeten,

jan.

------------------------------------------------

VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats

Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me daar in vinden. Moderatos die gaan hebben i.m.o. een

hart onder de riem nodig, tenminste, dat hebben ze minimaal

verdiend.

 

Daarbij wil ik graag een originele uitspraak doen het geen past

bij het vertrekkende ex-lijdend voorwerp.

 

Nu er een kentering plaatsvindt m.b.t. tot het best wel grote

aantal mod's wat het "strijdveld" verlaat, wordt het steeds

lastiger om een "Persoonlijke" noot mee te geven.

 

Kortom, beste dierbaren ik, (mod's voor de vertrekkende en de

op komst zijnde vertrekkende) bedankt voor jullie inzet en . .

moge jullie een mooie nieuwe toekomst tegemoet zien waarbij

rust centraal staat.

 

HG CC

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...