Ga naar inhoud


VTI 2.0 image release


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Tonskidutch
Had ik misschien vergeten te vermelden
vuplus-dvb-modules_2.6.18-7.3-r19-201008 20_bm750.ipk (2 MB, 153 downloads) zoals bij de vuplus support in het bericht staat moet er ook op

deze moet er meteen achteraan manueel ingezet worden
ftp naar /tmp
blauw
manueel installeren
ipk
herstart

hier staat ie er op met cccam, skin glassline en fritzcall

andere ga ik nog doen.
maar werkt allemaal ... (voor wat mijn config betreft)

ciao



Weet je misschien hoe je Rytec er weer terug op krijgt op een simpele manier? Jammer dat ie eraf is.....
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Tonskidutch
volgens mij heeft dat allemaal niets met het nieuwe image te maken
maar misschien gewoon met 't feit dat peterksr nog geen passwd geplaatst heeft
(staat elders ook beschreven , per menu of middels dcc)
ciao


dat heeft ook niets met de image te maken dat geloof ik wel.
maar het is gek dat als ik via de bedraade lan alles perfect gaat met total commander maar als ik de game adapter aansluit het zelfde niet werkt.
het zal wel met de manier van verbinden te maken hebben,maar ben nieuwschierig naar hoe en wat hiervan.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Image werkt weer super!!

Alleen is het zwarte beeld tussen het kanalenzappen wat wennen, het stilstaande beeld van het vorige kanaal was ook wel geinig.

Snelheid is weer prima, zoals gewoonlijk en er zijn weer verse downloads die eventuele toekomstige zwarte beelden kunnen voorkomen. wink

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
op vuplus support staat een engelstalig draadje daarover
hoe het werkende te krijgen carlo666

wordt een beetje voorzichtiger met links geven of methoden kopieren. (angry mods whistle )

ciao



Geprobeerd, maar hij komt met de melding dat ie python-shell en python-zlib niet wil downgraden van 2.6.... naar 2.5.....
Had ik die update van de modules dan toch niet moeten doen??

Bij PLi staat ook een engels draadje erover, maar ook daar klaagt ie als je applicaties wil oproepen over "geen module gzip"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorige week een weekje VTI gedraaid ipv PLI. Mijn conslusie is dat de VTI wel wat meer aan boord heeft dan PLI, maar ik miste 2 - voor mij - heel fundamentele zaken:

1. Het is mij niet gelukt een deftige EPG voor de Engelse zenders te krijgen (de gewone EPG, geen XML-import). Dat is wel zo bij PLI. Bij VTI alleen now and next.

2. Ik vond geen enkele skin naar mijn smaak. Te onduidelijk of te veel franjes. Is natuurlijk erg persoonlijk. Bij PLI kies ik voor Magic-hd. Vind ik zeer functioneel.

Klopt deze conclusie of ben ik fout en zijn beide zaken toch in de (nieuwe) VTI te integreren?

VU+ ULTIMO PLI 4.0, Philips DSR 7141

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt de DMM-hd image gebruiken, deze is wel prettig om mee te werken.. tenminste, dat is mijn persoonlijke smaak.

De DreamTV-hd lijkt wel veel op de image van Newnigma2..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard zijn er meer images voor de VU+ DUO.

En die jouw bevalt zul je uiteindelijk ook blijven gebruiken.

 

het moet vermeld worden dat nog niet alles op het nieuwe OE 1.6 vlekkeloos werkt aan te laden plugins en skins voor enigma2

dat was niet anders bij andere images en enigma2 receivers

 

en evident daar het een behoorlijke stap is

 

die de moeite waard zijn (als plugin of skin) worden ook allemaal nog aangepast, met specifieke vermelding dat ze OOK geschikt zijn voor het huidige nieuwe VTI 2.0 (zo bleek uit reacties van het VTI image-team)

 

ten opzichte van wat er voorheen draaide op mijn VU+ en wat er nu mogelijk is met dit image, kan ik niet klagen.

 

dus ontdek het of verwerp het.

 

 

Headhunter

Front242

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@azimuth

 

Ik ben het zeer eens met je 2e opmerking. Ook ik ben erg blij met Magic-HD (nog steeds op een SD beeldbuis), deze is gewoon zeer goed leesbaar. Ik ben benieuwd naar het antwoord op je vraag. Ook ik zou wel VTi 2.0 willen draaien met Magic-HD. Kan dat?

 

Mvrgr,

Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...