Ga naar inhoud


Overzicht MTV's die werken/of niet op welke ontvanger in hop x


Gast SatMann

Aanbevolen berichten


  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Gerard 76
Lijkt erop dat de test weer over is.

Het zal mij benieuwen wat het resultaat zal zijn en waar ze nu weer mee gaan komen.
Ik verwacht weer een nieuwe test, of een final destination..
Ehm, even speculeren: Rond de kerstdagen of op oud jaar gaat het gehele pakket op zwart voor heel veel mensen!!!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ehm, even speculeren: Rond de kerstdagen of op oud jaar gaat het gehele pakket op zwart voor heel veel mensen!!!


Ja dat dacht je drz!!

Jij denkt dat CD een flinke klap toe gaat dienen aan CS .
Mischien is dat ook wel zo, maar ik denk dat ze flink op hun bek gaan, en dat er namelijk ook vele orginele boxjes uit gaan vallen laughlaugh:D

De helpdesk bij CD gaan met de kerst dagen flink rinkelen

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satlook
Citaat:
Ehm, even speculeren: Rond de kerstdagen of op oud jaar gaat het gehele pakket op zwart voor heel veel mensen!!!


Ja dat dacht je drz!!

Jij denkt dat CD een flinke klap toe gaat dienen aan CS .
Mischien is dat ook wel zo, maar ik denk dat ze flink op hun bek gaan, en dat er namelijk ook vele orginele boxjes uit gaan vallen laughlaugh:D

De helpdesk bij CD gaan met de kerst dagen flink rinkelen

Ik moet toegeven dat ik namelijk ook denk dat er originele boxen gaan uitvallen, maar ik denk ook dat CD allang al heeft geïnventariseerd wat er zou kunnen gebeuren en hoe groot de schade zal zijn.
Wanneer dan blijkt dat mensen gaan inzien dat CS niet betrouwbaar is, dat ze toch een kleine abbo gaan afsluiten voor de zekerheid.
Voor CD is dit hoe dan ook een win situatie.

De ervaring in het verleden heeft ons geleerd dat satelliet providers altijd rond de feestdagen gaan "toeslaan", dus waarom dit keer niet?

En nogmaals, zou CD de prijs van hun abbo's halveren of met 3/4 terugbrengen, dat er dan een hogere omzet gehaald gaat worden en CS niet meer lonend is.
( hoezo verkapte oproep aan Canaal Digitaal? :D )
Maar ja, hebben hebben hebben.... ze graven hun eigen graf.


"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...