Ga naar inhoud


Overzicht MTV's die werken/of niet op welke ontvanger in hop x


Gast SatMann

Aanbevolen berichten

volgens mij zijn die SID regels voor meer zenders.

 

Ik zelf heb nergens last van, met de secakaart3 van canaldigitaal.

 

Toen ze in mei een probleem hadden met de kaart, en alles fta ging tot dat de patch kwam had ik daarna ook problemen met MTV zenders.

 

Ik heb een nieuwe kaart gekregen, en sinds dien geen enkel probleem met deze zenders.

 

Maar als je op de canaldigitaal forum leest zijn er nog steeds gebruikers die wel een probleem hebben met mtv kanalen.

 

Canaldigitaal zou hiermee nog vol op mee bezig zijn om het probleem op te lossen, echter krijgen ze geen goeie medewerking uit engeland.

 

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

mijn collega klaagt ook al lang over geen mtv op zijn tv.

En niks geen cardsharing gewoon Philips onvanger 1 ontvanger 1 TV.

Na lang klagen kreeg hij een nieuwe philips HD ontvanger.

Maar nog steeds geen beeld op het MTV kanaal.

Ik ben daar zelf geweest zelfs een nieuwe LNB gemonteerd, opnieuw geactiveerd maar geen beeld.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paardengek
Die SID regels is volgens mij bijna voor het gehele pakket van canal digitaal.

Met vriendelijke groet, paardengek


Even een vraag ik heb het geprobeerd op mijn server(dm7020)die SID regel maar werkt niet. S van seca codering wordt wel groen in de balk maar geen beeld op MTV en VH zenders.
Moet ik die SID regels ook op mijn clients vu duo+, dm600 en dm500 toepassen ?

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij waren ze na een 12-tal uren zwart beeld opeens weer gewoon terug. Zonder heractivatie van de kaart, herstart van cccam of wat dan ook.

 

Trouwens, op het moment dat ze zwart werden was er maar 1 ontvanger actief op de MTV transponder. Wat heeft ESPN America trouwens met de MTV transponder te maken? Want ook deze zender werd zwart...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
mijn collega klaagt ook al lang over geen mtv op zijn tv.
En niks geen cardsharing gewoon Philips onvanger 1 ontvanger 1 TV.
Na lang klagen kreeg hij een nieuwe philips HD ontvanger.
Maar nog steeds geen beeld op het MTV kanaal.
Ik ben daar zelf geweest zelfs een nieuwe LNB gemonteerd, opnieuw geactiveerd maar geen beeld.


Inderdaad heeft er niets mee te maken.
Ik heb hier een tijdje een " Homecast " (CD Model) in huis gehad met orginele CD modulle maar geen MTV.
Als CD zo door gaat dan gaan ze veel abonnees verliezen.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt het nog uit waar dit komt te staan. Sinds gisteren geen beeld meer ondanks deze lijn erin in de cccam.cfg

 

 

 

Origineel bericht van: Ambilight
Hallo

deze info heb ik van iemand en die heeft het zo opgelost zegt hij probeer of kijk hier even naar

 

 

 

 

CCcam versie heeft er niks mee te maken.. op de MTV kanalen is anti-sharing test gaande. Effectief houd dit in dat als je meer dan 4 sids (zenders) actief hebt op die transponder de seca3 kaart valse CW's gaat afgeven en dus op zwart gaat. Dit gaat op termijn waarschijnlijk ook op alle andere kanalen ingevoerd worden. Voor alsnog kun je de SID ASSIGN regel gebruiken om dit tegen tegaan.

 

SMARTCARD SID ASSIGN : /dev/ttyUSB0 0 { 7007, 6FF0, 6FEF, 6FF3, FAB, FAC, FAD, 7D4, 7D5, 138C, 138D, 7D6, 7F3, 139C, 13A1, FAF, 7DF, 7E4, FA5, FA7, 13A4, 7F9, 139F, 7E9, 13A6, FA6, 4F57, 219F, 4F62, 7FD, 4F55, 31F4, 4F77, 4F7E, FAE, 7DA, 1397, 13A5, 1F47, 7EE, 5148, 514A, 514C, 514E, 5150, 5144, 5154, 5152, 5142, 5158, 5156, 1D7E, 14BE, C82, 13B1, 13B2, 13B9, 177A, 1784, 1789, 1789, 1793, 1798, 179D, 17AC, 17B1, 17C0, 17CA, 1B62, 1B67, 1B6C, 1B71, 1B7B, 51AE, 51B3, 51B8, 51BD, 51C2, 51C7, 51D6, 51DB, 51E0, 5212, 5217, 521C, 5221, 5226, 522B }

 

deze zorgt dat er max 4 sids van die tp gedecodeerd kunnen worden. Om de SID regel actief te maken moet je CCcam herstarten!

 

 

 

Groet bert

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die lijn beschermt je zolang het systeem van canal digitaal goed werkt en de anti-sharing test niet wordt uitgebreid naar andere zenders. Die lijn werkt alleen als je kaartje een uurtje op alleen MTV gestaan heeft. Dus ondertussen geen sharing. (de teller in de kaart moet volledig gereset zijn)

 

Houd er rekening mee dat de test bij Canal Digitaal ook soms gecertificeerde boxen op zwart laat gaan oftwel mensen die geheel niet sharen. Daaruit kunnen we concluderen dat er nog altijd een risico is zelf al voldoe je aan alle voorwaarden.

 

En ja er zijn enorm veel klachten bij CDS. Ik weet uit betrouwbare bron dat ze zelf ook niet te spreken zijn over de resultaten van deze test. Wat uiteindelijk alleen maar goed nieuws is voor de mensen die sharen wink

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe leg je eigenlijk het probleem met ESPN America uit? Deze zender zit niet op de MTV transponder maar doet het ook (weer maar eens) niet. En dat natuurlijk wéér maar eens op zaterdag als het college football is.

 

Misschien tijd om naar een alternatief voor TV Vlaanderen uit te kijken mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Die lijn beschermt je zolang het systeem van canal digitaal goed werkt en de anti-sharing test niet wordt uitgebreid naar andere zenders. Die lijn werkt alleen als je kaartje een uurtje op alleen MTV gestaan heeft. Dus ondertussen geen sharing. (de teller in de kaart moet volledig gereset zijn)


Bedankt voor de tip inderdaad netwerkkabel losnemen, kaart eruit, cccam herstarten en kaart er weer steken, afstemmen op MTV nl, keek een uurtje later en beeld. laugh

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...