Ga naar inhoud


Weer eens met de neus op de feiten gedrukt.


Harley

Aanbevolen berichten

Iedereen die auto rijdt neemt risico, je kunt jezelf ook tegen een boom doodrijden wanneer bijv. een band klapt.

 

Risico's aanvaarden, misschien neemt zo'n coureur wel minder risico dan een willekeurige zondagsrijder omdat hij gewoon beter rijd.

Ik ga hier niemand veroordelen zonder te weten welk risico hij zelf genomen heeft.

 

Het is gewoon een tragisch ongeval, kan iedereen gebeuren !

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat bij zulke, tot het alleruiterste toe opgevoerde motoren die op pure nitro lopen de boel regelrecht explodeerd, gebeurd bij dat soort races regelmatig.

Dan moet je ook niet raar kijken dat er de grootste ongelukken gebeuren en zeggen dat het een tragisch ongeval was.

Het is een kalkuleerbaar onnodig risiko dat mensen bewust nemen..met grote gevolgen.

Als het mij zou overkomen en ik heb het overleefd, dan zou ik niet gaan zeggen: "wat raar nou...dat die motor me om de oren is gevlogen...snap niet hoe dat kon gebeuren"!

 

Ik denk trouwens dat ik dat dan helemaal niet meer kan denken nadat mijn hersens bij die acceleratie bij 6 G de strot uitgedrukt werden.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
...
Ik denk trouwens dat ik dat dan helemaal niet meer kan denken nadat mijn hersens bij die acceleratie bij 6 G de strot uitgedrukt werden...


Nee, maar de nabestaanden wel, maar goed die zitten waarschijnlijk toch niet op sat4all.
confused

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Dat bij zulke, tot het alleruiterste toe opgevoerde motoren die op pure nitro lopen de boel regelrecht explodeerd, gebeurd bij dat soort races regelmatig.
Dan moet je ook niet raar kijken dat er de grootste ongelukken gebeuren en zeggen dat het een tragisch ongeval was.
Het is een kalkuleerbaar onnodig risiko dat mensen bewust nemen..met grote gevolgen.
Als het mij zou overkomen en ik heb het overleefd, dan zou ik niet gaan zeggen: "wat raar nou...dat die motor me om de oren is gevlogen...snap niet hoe dat kon gebeuren"!

Ik denk trouwens dat ik dat dan helemaal niet meer kan denken nadat mijn hersens bij die acceleratie bij 6 G de strot uitgedrukt werden.


Ik denk dat het iets genuanceerder ligt.

In ieder geval weet ik als motor rijder, dat een ongeluk je aan het nadenken zet en daardoor je rij-stijl bijzonder ten goede komt. Maar ja, dit is niet een beetje ongeluk...

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik ga niet met mijn buik op een draaiende bom liggen.

Dit soort mensen zoeken hun grenzen

 

Ik ben blij dat er zulke mensen zijn die grenzen opzoeken en verleggen. Wat zou het anders saai op deze aardbol zijn zeg.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...