Ga naar inhoud


Weer eens met de neus op de feiten gedrukt.


Harley

Aanbevolen berichten


Wordt je inderdaad niet vrolijk van. Komende weekeinde Boerenrockfestival in dit dorp. Dit jaar verspreid over 3 dagen vanwege de diversiteit aan muziek races e.d.

 

Hou mijn hart vast gezien ook het recentelijk dodelijk ongeluk met een grasmaaierrace elders. (Dat gaan ze hier dus ook doen) Dan nog diverse auto en motoren races op klei en gras.

 

Ja, iedereen mag meedoen. Dat baart mij zorgen. Niet alleen voor die bestuurder(s) maar ook voor het publiek.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Agent Mike
Boerenrock...

das vlakbij bij mij huis smile

wordt dit jaar idd een stuk grootser aangepakt.
ben benieuwd


Bij mij in de straat eek , krijgen we wel weer helaas de aangeschoten bezoekers die weer naar Stadskanaal gaan. Die 2 honden van mij blaffen het hele huishouden wakker, dus draai dag en nacht maar even om.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De honden gewoon een asperientje heb je nergens last van.

Zo doen mijn ouders dat ook altijd met hun hond die met oud en nieuw bang is met het vuurwerk.

Gevolg mijn ouders zijn de hele nacht wakker voor het geval de hond het op de heupen krijgt en de hond ligt heerlijk te slapen :D

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het probleem lijkt mij ook niet het feestje van 2 dagen per jaar maar 2 honden die nog wat opvoeding tekort komen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
schervendeken om de versnellingsbak bij wedstrijden verplicht stellen.

Niet alleen om de versnellingsbak maar ook om de cilinders.
Ik zag laatst op D-Max (hele goeie zender trouwens) een programma met die drag-motoren die op nitro liepen.
Even wat verkeerd gas gegeven en de bestuurder kreeg de komplete cylinderkop voor z´n kl*ten.
Een andere bestuurder kreeg hem voor zijn hart en overleefde het niet.

Eerlijk gezegd wekte het bij mij geen medelijden op. Moet je maar niet op zo´n kreng gaan zitten.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Eerlijk gezegd wekte het bij mij geen medelijden op. Moet je maar niet op zo´n kreng gaan zitten.

 

Da's wel raar want je zit er wel met plezier naar te kijken.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Inderdaad...ik zit er zeker niet bij te huilen omdat ik het zo zielig vind.


Nee, maar door het wel even te verkondigen, toon jij weinig respect naar anderen toe. En ben je hier dus prima op je plek als moderator.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, respekt naar dat soort kamikazi-piloten ontbreekt bij mij volkomen. Vind je dat zo raar?

 

Een normaal mens zet zijn leven en dat van anderen niet op het spel en jaagt de gemeenschap niet op kosten als ie zwaar gewond in het ziekenhuis beland door zijn onbezonnen gedoe..!!!

 

Dat mag ik als moderator toch zeker wel zeggen?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Tja, het probleem lijkt mij ook niet het feestje van 2 dagen per jaar maar 2 honden die nog wat opvoeding tekort komen.


Als je midden in polder woont, is het toch wel prettig als ze aanslaan het gehele jaar genomen. Meestal is het uit bed als ze blijven blaffen en blaffen ze één keer wordt je niet eens wakker. Zit wel met een berg kroegen en een discotheek in SKN en het is weer een heen en weer geloop.

De doorsnede bezoeker heb je ook geen last van. Het is net de jeugd die wat sloopwerk verrichten her en der. mad

Neemt niet weg dat ik ga kijken en filmen. Dus "if shit happens it's caught on tape" mits er geen metaaldelen om m'm oren vliegen. shocked
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is toch degene die lid was van motorclub de Confederates en in het thuishonk bar the Flame zou hij opgebaard staan hier in Amersfoort las ik gisteren in de krant.

Heb het even opgezocht in de krant en John van Geytenbeek is 15 jaar lid geweest van de Confederates.

 

Vrijdag wordt hij dan hier op begraafplaats Rusthof begraven, ik dacht gelezen te hebben dat hij uit Almere kwam.

Dat hij dan niet in zijn woonplaats begraven wordt. frown

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...