Ga naar inhoud


Waar is de Concertzender gebleven?


rolandroland

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: EdjeKroketje
Origineel bericht van: rolandroland
Wat is CBR?
Constant Bit Rate
Origineel bericht van: W3ird_N3rd[edit
Las het verkeerd. Regio is dus CBR. Zal wel vanwege het muxen zijn. Dus Nederland 1/2/3 zijn ook door heel Nederland precies dezelfde kwaliteit dan?
Yep, Die multiplex wordt maar 1 keer gemaakt, je snapt nu zelf al wel waarom wink

Ja, dat lijkt me ook wel een stuk makkelijker/goedkoper eigenlijk.

Al was het natuurlijk alsnog mogelijk geweest om de constante bitrate van de regiozender met 40kbit/s op te krikken. wink Maar imo kan de content van de nationale zenders er ook beter van profiteren, dus goede keuze.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het kan aan mij liggen maar zag naar Powned waarbij ik het idee had dat daar de bitrate lager lag. Gezicht was wat onduidelijker had ik het idee, maar dit is slechts gevoelsmatige kwestie, wilde toch aan de orde doen stellen misschien dat anderen het ook opgevallen was. Nederland 3 nieuwsprogramma. Volgens mij werkt Nederland als enige land met zeer lage vermogens met deze zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je last van storing op DVBT hebt raad ik je aan een passve buiten antennne te nemen bijv een hark of raster antenne,die KPN rommel versterkt de storing meer, omdat de ontvangt minder is probeert men dit een zeer breedbandige versterker te kompenseren hetgeen resulteert dat de reciever over de rooie gaat door dat het stoor signaal ook versterkt word en het gewenste signaal overtreft.De ene reciever gaat iets eerder dan de andere over de rooie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: columbo
Als je last van storing op DVBT hebt raad ik je aan een passve buiten antennne te nemen bijv een hark of raster antenne,die KPN rommel versterkt de storing meer, omdat de ontvangt minder is probeert men dit een zeer breedbandige versterker te kompenseren hetgeen resulteert dat de reciever over de rooie gaat door dat het stoor signaal ook versterkt word en het gewenste signaal overtreft.De ene reciever gaat iets eerder dan de andere over de rooie.

Dit is wel een heel krom. je suggereert dat "KPN rommel" selectief de stoorsignalen extra versterkt. Als het stoorsignaal op je antenne zo hard is dat het gewenste signaal overschreeuwt wordt, dan gebeurt dat ook passief.

Kan jij aangeven Columbo bij hoeveel signaal de tuner dan eigenlijk "over de rooie" gaat? Zou je deze waarden met ons willen delen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Jullie gaan me toch niet vertellen dat de radiozenders met 40kb/s uitzenden via DVB-T..?
Dat heeft met HiFi weinig meer te maken.
160 Kb/s maar als je zou verdelen over de 4 tv zenders die in dezelfde mux zitten dan zouden die er allemaal 40 bij kunnen krijgen was de redenatie. Ware het niet dat er ook nog VBR gebruikt wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Via het overzicht: http://www.kpn.com/web/show/id=945785

 

Staat de Concert Zender Classic er nog gewoon tussen. Tegenwoordig kun je niet meer mailen met Digitenne. Kim zit er tussen, zij heeft een flinke muur om KPN heen gebouwd. Ook valt het me op dat welke zenders je kunt ontvangen nu alleen nog maar de TV zenders worden getoond. Het lijkt er op dat de radio zenders in het niets gaan verdwijnen?

 

Door de Virtuele Medewerkster van KPN te weten Kim kun je niet meer mailen met Digitenne van KPN.

 

Hier het mail adres klantenservicetvvankpn@kpn.com

 

Op de link van KPN wordt het nog wel aangeboden:

 

Stel een vraag of meld een klacht per e-mail (gratis)

 

Stel je vraag aan Kim en indien mogelijk stuurt zij een e-mail naar de klantenservice.

 

 

Maar dat doet zij niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...