Ga naar inhoud


wit-zwarte stippellijn bovenaan in beeld


moonchild

Aanbevolen berichten

fenomeen is er al enkele jaren je zal het moeten oplossen met je scherm ,mijn medion beschikt hiervoor over verschillende schermresoluties full 1 ook de strepen in beeld full 2 net dat beetje verschuiving zodat ze uit beeld blijven.

I dream dream dreaming
800 S/C met sundtek Usb stick,8000 2xS /C/T/ Hdd/Nas
Diverse schotels Draaibaar,Vast en Wave Frontier T90 met Emp16/1 switch

Draaibare Deltastar 120 in nieuwstaat met Invertum flens lnb

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dit probleem ligt toch echt aan de TV.

Ben hier in het bezit van een vette PIONEER Plasma en heb daar geen hinder van in de 0 stand zoals die standaard staat.

Laat ik het beeld zakken met me AB naar -10 dan komt die ook in beeld.

Bij andere merken zie ik ook die lijn terug,erg storend moet ik zeggen. smirk

 

The birdman has left the building

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satede
Dit probleem ligt toch echt aan de TV.

Nee, zit in de uitzending. Het is in een tijd van LCD's en plasma's eigenlijk wel vreemd dat omroepen er nog steeds vanuit blijven gaan dat iedereen wel een paar lijnen weg zal smijten. Om vervolgens die lijnen te vullen met troep.

Dat jouw Pioneer dat doet is wel leuk, maar dat wil niet zeggen dat dat de juiste of verkeerde methode is. Een oude CRT zal die lijnen ook niet laten zien. Dat wil nog niet zeggen dat dat is hoe het zou moeten zijn.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, bij m'n plasma kan ik wel degelijk die lijnen weg krijgen door de overscan op 'uit' te laten. Omwille van kwaliteitsredenen liet ik dit bewust op uit omdat ik inderdaad geen zin heb in een licht ingezoomd beeld. Trouwens, dit fenomeen was nog niet op de TV Vlaanderen transponder en sinds kort dus wel. Ik kan dus wel degelijk vergelijken vooral/achteraf. Via het ander forum ben ik te weten gekomen dat het iets met de instellingen van de encoders te maken heeft.

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stepdriver

Op Ned1, 2 en 3 zijn we deze lijn op dit moment weer kwijt. De rtl zenders hebben hem nog, dus het is wel degelijk mogelijk om deze lijn niet te laten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, net zoals op de TVV transponder. Daar zijn ze sinds enkele dagen ook terug verdwenen. Als ze dit nu nog eens kunnen regelen voor NGC (SD) en ondertussen eindelijk Discovery + Animal Planet in 't goeie formaat willen doorgeven, zijn we weer een stapje verder.

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Brambo's
Inderdaad, net zoals op de TVV transponder. Daar zijn ze sinds enkele dagen ook terug verdwenen.


Blijft een raar taaltje dat Vlaams, óf ze zijn terug, óf ze zijn verdwenen, maar terug verdwenen snap ik niet.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

<off-topic aan>

 

Stop toch eens om ons Vlamingen steeds denigrerend te behandelen.

M'n zin is misschien niet perfect opgebouwd maar het merendeel hier begrijpt perfect wat ik bedoel. Trouwens de meeste TV spelletjes zoals Tien voor Taal of het Dictee tonen wel degelijk dat we het Nederlands 'machtig' zijn. Ik begin hier toch ook niet te klagen over dt fouten of het feit dat sommige Nederlanders 'zeuven' zeggen in plaats van 'zeven'.

 

<off-topic uit>

 

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...