Ga naar inhoud


woensdag 15 september verwelkomt TV VLAANDEREN de zenders 13th Street en SyFy Channe


ranico

Aanbevolen berichten

Net gezien op facebook. Een TVV medewerker:

 

GOED NIEUWS: woensdag 15 september verwelkomt TV VLAANDEREN de zenders 13th Street en SyFy Channel. 13th Street zal beschikbaar zijn vanaf Basic, SyFy Channel maakt deel uit van Basic+. Met de komst van deze topzenders verdwijnt MGM uit het zenderaanbod. Gelieve morgen uw zenderlijst opnieuw in te laden.

 

Bron

 

 

 

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites


zie ook andere draad voor het slechte nieuws :

 

Het is inderdaad (zoals ik al vreesde) dat de mensen met een 'oud' pluspakket nu voor blok gezet worden..

Als je 13th street erbij wil, worden (buiten de reeds vermelde) volgende zenders je ontnomen voor dezelfde prijs (lees : basic) :

Motors TV, Yacht & Sail, XXX Xtreme,Trace Tropical, Mezzo...

 

je krijgt dan nog wel een halve zender in de plaats nl. vitaliteit

Bron nieuwsbrief TVV :

 

"Bent u momenteel geabonneerd op Basic Light of de vroegere pakketten BasisPakket of PlusPakket en u wilt ook genieten van 13th Street en/of SyFy Channel? In dat geval dient u uw huidige zenderpakket aan te passen naar Basic of Basic+. Deze "aanpassing kunt u eenvoudig uitvoeren via ‘Mijn TV VLAANDEREN’.

 

Echt fraai kan ik dat niet noemen....

 

moderator : misschien deze draad sluiten ?

VU+ Duo/Solo2- TVV/CD/TNT SAT

4 x Twin LNB (Astra 13/19/23/28)

Triax 78 Cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ranico
Net gezien op facebook. Een TVV medewerker:

GOED NIEUWS: woensdag 15 september verwelkomt TV VLAANDEREN de zenders 13th Street en SyFy Channel. 13th Street zal beschikbaar zijn vanaf Basic, SyFy Channel maakt deel uit van Basic+. Met de komst van deze topzenders verdwijnt MGM uit het zenderaanbod. Gelieve morgen uw zenderlijst opnieuw in te laden.

Bron




staat in hun nieuwste nieuwsbrief ook die ik had ontvangen.

13th Street en SyFy Channel vanaf morgen beschikbaar!

Vanaf 15 september 2010 verwelkomt TV VLAANDEREN de zenders 13th Street en SyFy Channel! 13th Street is beschikbaar in Basic en Basic+ op nummer 19 van de zenderlijst. SyFy Channel wordt toegevoegd aan Basic+ op preselectie 20.

Bent u momenteel geabonneerd op Basic Light of de vroegere pakketten BasisPakket of PlusPakket en u wilt ook genieten van 13th Street en/of SyFy Channel? In dat geval dient u uw huidige zenderpakket aan te passen naar Basic of Basic+. Deze aanpassing kunt u eenvoudig uitvoeren via ‘Mijn TV VLAANDEREN’.

13th Street biedt u het beste uit series over misdaad, mysterie, thrillers en intriges. Kijk naar bekende series als Law & Order, Flashpoint en The Wire. Maar ook een top serie als House is te zien op deze zender. Kortom prima ingrediënten voor een spannende tv avond!

Kijkt u graag naar series als Star Trek, Battlestar Galactica en Stargate Atlantis? Of is uw tv avond compleet met een aflevering The X-files? Dan zit u bij SyFy Channel op de goede plek. Dit is de zender voor fantasy en sciencefiction liefhebbers.

Om van deze zenders te kunnen geniet dient u te beschikken over een HD-ontvanger en een Duo LNB. Nog niet in het bezit van een HD-ontvanger of Duo LNB ? Klik dan hier om deze online te bestellen.

Door de komst van 13th Street en SyFy Channel nemen we afscheid van MGM, maar we zijn er van overtuigd dat het nieuwe uitgebreidere aanbod van 13th Street en SyFy Channel u absoluut zal smaken!

Vergeet morgen alvast zeker niet uw zenderlijst opnieuw in te laden!

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

tussen 8 en 9 waneer SYFY er net opzat dan was het nog met ned subs,

maar vanaf angel begon dan was het zonder.

miss nog een foutje in de aanvoer ofzo.

 

de lijst die normaal kan ingeladen worden van TVV zelf is nog niet aangepast zag ik een half uur geleden.

zal vandaag nog gedaan worden denk ik.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh als ik dit lees ben ik zo blij met m'n Belgacom TV.

 

TV Vlaanderen neemt z'n klanten van het eerste uur goed bij de b*llen en knijpt ze héél langzaam uit als 'n citroen... Tel 'ns hoeveel TV Vl. goedgekeurde setjes er vandaag de dag worden aangeboden op Kapaza of 2dehands sick Of wie een kuil graaft voor een ander...

SAT: momenteel niets meer 😞

Kabel: Telenet

Link naar reactie
Delen op andere sites

En maar opscheppen met nieuwe zenders... terwijl de mensen hun vertrouwde zenders verliezen...

Nog geen aangepaste zenderslijst en geen info over de locatie van de nieuwe zenders (niet iedereen heeft zo'n "TV-VL toestel").

Ik ben al die veranderingen beu.

Geen ondertitels: hoe dikwijls hebben we dit al meegemaakt?

Nog altijd heb ik haperingen op de Vlaamse zenders.

Dit wordt mijn laatste abonnementsperiode.

Ik kies voor mijn gemak.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

SyFy komt in de plaats van "het gesprek"

13th street komt in de plaats van "MGM"

frekwenties kan ik hier niet opzoeken, maar de eerste zit op Astra3 in mpeg4, en de tweede op Astra1 in mpeg2.

met een beetje zoeken heb je ze zo gevonden.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
SyFy komt in de plaats van "het gesprek"
13th street komt in de plaats van "MGM"
frekwenties kan ik hier niet opzoeken, maar de eerste zit op Astra3 in mpeg4, en de tweede op Astra1 in mpeg2.
met een beetje zoeken heb je ze zo gevonden.


Bedankt; maar dit voor de zoveelste keer "een beetje zoeken" is er teveel aan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft daar toch helemaal niet naar te zoeken.

Met behulp van de fastscan kan je de TVV lijst opnieuw inladen zonder dat je alle zenders manueel dient op te zoeken. Dit neemt welgeteld een kleine minuut in beslag. Bovendien dien je hiervoor dus geen Philips HD ontvanger te hebben want het werkt op de enigma (2) boxen ook (Dreambox, VU+) enz.

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...