Ga naar inhoud


[SRP2410] SRP2410 gebruikerservaringen


Slice

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: ndersurface
Ga je ook voor iTina? Jammer genoeg is er geen 3PG voor de 4210
Volgens mij is iTina alleen in het Duits beschikbaar, dus nu eerst nee. Ik heb de taps het liefst in het Engels of Nederlands, maar misschien moet ik mijn mening hierin toch herzien blush.

Als 3PG gepoort wordt zou dat heel mooi zijn. Jag's EPG is wel beschikbaar, dus die komt er zeker op.

Ook MediaManager zou leuk zijn, maar Filer is een alternatief. Maar ik zal voor MM contact opnemen met de ontwikkelaar om hem over te halen het te poorten naar TMS of de source beschikbaar te stellen.

Ik hoop dat de TAP-ontwikkeling voor de TMS-serie net zo'n hoogte neemt als voor de TF5xxx-serie. Ik wil eigenlijk mijn huidige set maar dan met HD cool.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

3PG zal helaas zo goed als zeker niet verschijnen voor de 4210. Het is een soloproject van ene cactux en die heeft al heel lang niets van zich laten horen op het forum.

iTina is wel een alleskunner, je moet je er even flink in verdiepen (ben ik nu mee bezig :D), maar qua bediening ligt het dichter bij 3PG als Jags. Ook kan je hier weer TGD's importeren en dat is toch wel erg prettig.

En je hoeft natuurlijk niet alle functies te gebruiken...

TF 5000PVR fw jan 07, Aston Dual 1.07 fw2.18, Samsung HA250JC

TF SRP2410 fw dec 10, Aston Dual 1.07 fw2.23, Seagate ST3500312CS

Wavefrontier T55, Panasonic TX-P50V10E, Logitech Harmony 900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat gebruiker Wybo zich ooit had aangesloten als vertaler bij de onwikkelgroep van iTiNa. Het was wel veel lastiger dan de vertaling van 3PG, wat hij ook altijd deed.

Ik zal hem eens pb-en of de vertaalplannen nog doorgaan.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: undersurface
3PG zal helaas zo goed als zeker niet verschijnen voor de 4210. Het is een soloproject van ene cactux en die heeft al heel lang niets van zich laten horen op het forum.
Maar zo is 3PG toch ook ontwikkeld? Dus misschien verrast deze cactux ons wel.

Origineel bericht van: mrbeegee
Ik weet dat gebruiker Wybo zich ooit had aangesloten als vertaler bij de onwikkelgroep van iTiNa. Het was wel veel lastiger dan de vertaling van 3PG, wat hij ook altijd deed.
Ik zal hem eens pb-en of de vertaalplannen nog doorgaan.
Zou heel interessant zijn.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mrbeegee
Ik weet dat gebruiker Wybo zich ooit had aangesloten als vertaler bij de onwikkelgroep van iTiNa. Het was wel veel lastiger dan de vertaling van 3PG, wat hij ook altijd deed.
Ik zal hem eens pb-en of de vertaalplannen nog doorgaan.
Zou heel interessant zijn.

Die kans is erg klein, het laatste wat ik over dit thema kan vinden stamt uit juni 2008!

TF 5000PVR fw jan 07, Aston Dual 1.07 fw2.18, Samsung HA250JC

TF SRP2410 fw dec 10, Aston Dual 1.07 fw2.23, Seagate ST3500312CS

Wavefrontier T55, Panasonic TX-P50V10E, Logitech Harmony 900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar 3PG gebruik maakt van taal-files in een simpele text file die verwijzen naar locaties in de verschillende schermen, hebben de ontwikkelaars van iTina gekozen voor de text in de software zelf. De text zit dan altijd grafisch mooi in de schermen. Ze zijn dan ook niet echt voorstander van vertaalde versies van iTina, omdat de textruimte voor de vertaling wordt bepaald door de originele, Duitse text.

 

Ik heb ooit, na lang aandringen, een file van ze gekregen om een poging te wagen, maar die snel opgegeven. Voor deze puzzel heb ik domweg te weinig tijd.

 

 

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henk,

 

Ik heb hem nog. Fijn dat je een poging wil wagen. Je hebt PM.

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben tot nu toe erg tevreden met de SRP2410. Als je eerder een PVR5XXX0 serie hebt gehad is de bediening heel gemakkelijk, alles ziet er net iets gelikter uit en bij mij loopt het ook allemaal iets soepeler en sneller.

Er zijn al veel Taps te vinden en met TAPtoDate kun je ze rechtstreeks op je Toppie laden, zonder omweg van een PC.

Ik gebruik o.a. DiscretOn (geniaal i.c.m. een Harmony), Fastskip, IQTuner (voor tuner 4), iTina (wacht nog op licentie, dus alleen in de eenvoudigste vorm), Quickplay, RebuildNAV, RescueRecs, TimeShiftSaver en dbfit.

Verbinding via lan is ook veel makkelijker als via usb, ik mis alleen TVGuide2Topfield (hoewel ik dit ook al miste omdat het niet onder windows 7 64 werkte).

Is er niemand die zoiets kan programmeren?

TF 5000PVR fw jan 07, Aston Dual 1.07 fw2.18, Samsung HA250JC

TF SRP2410 fw dec 10, Aston Dual 1.07 fw2.23, Seagate ST3500312CS

Wavefrontier T55, Panasonic TX-P50V10E, Logitech Harmony 900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: undersurface
ik mis alleen TVGuide2Topfield (hoewel ik dit ook al miste omdat het niet onder windows 7 64 werkte).
Is er niemand die zoiets kan programmeren?

Is er een tap die de EPG kan laden? iTina, denk ik, maar is dat ook zo? En als je toch een internet-verbinding heb, zou TVGuide2Topfield niet nodig moeten zijn, maar zouden de bestanden gewoon van mijn site gehaald kunnen worden.

Heb je trouwens de TAPs van Topfield zelf al geprobeerd?

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

iTiNa kan de TGD data importeren, in Level 1 via de omweg van epg-uploader, in hogere Levels direct. Er is directe internetverbindig, ik weet alleen geen manier om de data automatisch op de Toppie te krijgen. Iets wat toch wel handig is als je op vakantie bent.

TF 5000PVR fw jan 07, Aston Dual 1.07 fw2.18, Samsung HA250JC

TF SRP2410 fw dec 10, Aston Dual 1.07 fw2.23, Seagate ST3500312CS

Wavefrontier T55, Panasonic TX-P50V10E, Logitech Harmony 900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondersteund iTina de epg zoals 3PG deze accepteerd? Zodat je dus bepaalde icoontjes, t.w. breedbeeld (16:9), DD5.1 en ondertiteling, kunt laten zien?

 

Ik kan de losse bestanden ook op mijn site zetten, want ik denk niet dat de TF overweg kan met zip-files.

 

BTW. ik ben trouwens momenteel bezig om de TF te installeren (wel nog naast mijn TF5000PVR).

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henk Puister
Ondersteund iTina de epg zoals 3PG deze accepteerd? Zodat je dus bepaalde icoontjes, t.w. breedbeeld (16:9), DD5.1 en ondertiteling, kunt laten zien?


Dit weet ik niet, ik wacht namelijk nog op de vrijschakeling van Level 3 en heb het dus nog niet geprobeerd via de omweg over epg-uploader.
In de iTina infobox staan al wel eigen symbolen voor DD5.1 breedbeeld, TXT en ondertitels, in de epg overzichten zie ik niets.
Ik heb mijn TF5000PVR ook nog in gebruik, maar zodra Level 3 is vrijgeschakeld in iTina en ik er mee overweg kan, gaat de "oude" eruit...

TF 5000PVR fw jan 07, Aston Dual 1.07 fw2.18, Samsung HA250JC

TF SRP2410 fw dec 10, Aston Dual 1.07 fw2.23, Seagate ST3500312CS

Wavefrontier T55, Panasonic TX-P50V10E, Logitech Harmony 900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de installatie uitgevoerd en de zenders van de 3 Astra's ingelezen. Eén ding valt me op bij de overzicht van TF zenders, alfabetisch zoeken werkt net zoals op een TF5000PVR, maar is niet zo handig als die van SBP2001CI+. Bij deze krijg je een extra scherm met alle letters van het alfabet.

 

Zo nu eerst voetbal kijken cool

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...