Ga naar inhoud


alg op plat dak


Frank1234

Aanbevolen berichten


Als die randen van Trespa zijn gemaakt kan je er met een hogedrukreiniger . Scotch Brite doekjes kan je ook gebruiken.

 

Zou het wel inspuiten (om in te werken) met een iets agressiever middel zoals een bleek/schoonmaakazijn oplossing.

 

(hiermee krijg je hetzelfde effect als bruistabletten voor je kunstgebit. Die bruis komt van actieve zuurstof, dus moet je het even doen met die mix. Zou niet caustic soda gebruiken iig als inwerkend middel).

 

Bij een houten rand (boeiboord) bovenstaande helemaal vergeten en aan de slag met een terras-alg reiniger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojevaarskuitenvet?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank1234
Op mijn carportdak heb ik op de randen een soort alg zitten


Rand ging ik vanuit en niet op de bitumen. Azijn gaat goed. Lekker laten intrekken en de boenborstel erop.
Niet met een HD-reiniger, gat zit er zo in. Pak gewoon schoonmaakazijn uit een supermarkt en niet de natuurazijn voor door je eten.

Werk ze.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik het altijd om na de winter de groen uitgeslagen schutting weer mooi schoon te krijgen.

Je hebt er 1 dag droog weer voor nodig en het duurt wat langer (het resultaat zie je vaak pas na 2 a 3 weken)

Maar een fles azijnkost nog geen euro en je kunt heel veel meters schutting behandelen.

Gewoon met een plantenspuit er op nevelen en laten zitten en het gaat lekker snel zonder dat je na de tijd de omgeving ook nog weer schoon moet maken.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...