Ga naar inhoud


Waar kan ik een bouw stempel kopen zonder "u-vormen"


Ventura

Aanbevolen berichten

Ik mag een schotel plaatsen voor een familie lid. Deze woont in een appartementen complex. De voorwaarde is, dat deze niet aan de balustrade/rail hek mag worden bevestigd. Omdat een balkon standaard niet past ivm de breedte van het balkon. Zag ik bij diverse mede bewoners soms "creatieve" oplossingen. Zoals een parasol houder, een grote bloembak met daarin cement met een mast er in en etc. Of dat stabiel blijft bij een flinke wind of storm is nog een tweede. Dus ik dacht van een bouw stempel met aan de onderkant als de bovenkant met vlakke voeten. Zodat deze vast kan klemmen tussen het balkon. Ik ben als naar diverse bouwmarkten geweest (zowel particulier als professionele). Helaas verkochten ze de bekende bouw stempel met een "u-vorm" er in. Kan iemand mij vertellen waar ik gegalvaniseerde verstelbare bouw stempel zonder een "u-vorm" kan kopen? Gelieve een PM versturen van winkels/bouwmarkten ivm regels op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom geen tegelvoet gebruiken?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarom geen stuk (hard)hout in de u-vorm.

Voorkomt beschadigingen van het plafond van je balkon.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hout tussen beton en metaal gaat niet glijden.

En je kan het hout behandelen met een conserveringsmiddel.(Verf)

Hardhout is duurzaam, voordat dat weggerot is, is je schotel al weggeroest.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...