Ga naar inhoud


Nederland 3 HD hikt.


ceesv

Aanbevolen berichten


  • Reacties 130
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

een of andere heikneuter die niet van voetballen houdt en denkt: 'Laat ik dat klusje nu eens gaan uitvoeren'. Randdebielen...

Philips 52PFL9704,Dreambox 8000HD PVR 1TB, Xtrend ET6000,DeltaStar 120cm en 90cm fibo,Denon X4000,Denon 2910(DVD),SONY PS3@1TB(Konsole/Blu-Ray),WII Wiikey2 v1.3(Konsole),MS900 serie(Speakers)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit van de site van CD

 

• 19 oktober 2010: Onaangekondigde werkzaamheden glasvezelkabelaanvoer;

 

Door onaangekondigde werkzaamheden aan de glasvezelkabel aanvoer voor de zenders Film1HD, Film1.2 Film1.3, Film1 Action, Sport1HD, Sport1.2, Hallmark, Nederland3HD, RTL-5HD, RTL-7HD, Veronica HD, VRT-1HD en VRT-2HD (Ketnet/Canvas) kunnen er korte onderbrekingen in beeld en geluid ontstaan. Het is helaas niet bekend hoelang de werkzaamheden zullen duren. De SD versies van genoemde zenders hebben geen last van de werkzaamheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wie heeft er last met een originele ontvanger??

 

Nou, mijn buren en overburen dus, die ik een canal digitaal abbo had aangesmeerd in combinatie met een philipsdoos.

Want, HD via satelliet is het beste wat er was!!! ( volgens mijn woorden)

 

Momenteel hebben beide buren een schriftelijke opzegging gedaan en gaan over naar de kabel...

Binnenkort staan er waarschijnlijk twee satellietsets in de bingo op marktplaats!!

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wil niet gelijk olie op het vuur gooien, maar maken jullie gebruik van cardsharing of niet ?


Bij mij is alles zo gecertificeerd als het maar kan zijn.

Citaat:
Door onaangekondigde werkzaamheden aan de glasvezelkabel aanvoer voor de zenders Film1HD, Film1.2 Film1.3, Film1 Action, Sport1HD, Sport1.2, Hallmark, Nederland3HD, RTL-5HD, RTL-7HD, Veronica HD, VRT-1HD en VRT-2HD (Ketnet/Canvas) kunnen er korte onderbrekingen in beeld en geluid ontstaan.


Wie die werken heeft gepland ....

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Het is helaas niet bekend hoelang de werkzaamheden zullen duren.


Hier had ik dan nog over gelezen.

In prime-time komt onaangekondigd iemand werken aan een vitaal onderdeel van de aanvoer met storingen tot gevolg en de klant (CDS) weet niet hoelang die werken gaan duren.

En dat dan nog twee dagen na mekaar.

Ik denk niet dat hiermee veel klanten tevreden gaan zijn.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Citaat:
Wil niet gelijk olie op het vuur gooien, maar maken jullie gebruik van cardsharing of niet ?


Alles rechtstreeks bij mij persoonlijk, maar wel in een VU ontvanger dus niet gecertificeerd.
Maar zoals vermeld bij mijn buren wel.
Zojuist komt vrouwlief binnen en die eist van mij dat ik dat canal digitaaltroep ( haar woorden ) ook de deur uit gooi...

Ik vrees dat ik ook over ga op de kabel voor in de huiskamer, maar de hobbykamer blijft satelliet..
..tot ik er zelf ook de balen van ga krijgen...

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...