Ga naar inhoud


Nederland 3 HD hikt.


ceesv

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: kaaskopje
Ik kijk gewoon even SD en zit gewoon weer te genieten


die weet jij makkelijk terug te vinden maar veel klanten met een cd goedgekeurde hd ontvanger weten niet eens de sd zender meer te vinden.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 130
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: kaaskopje
Ik had hier net een hagelbui en ook een minuut geen beeld op SD. Ik vind dat Canal Digitaal ook de hagelbuien moet tegenhouden. Tjonge jonge wat een terpetijnseikers hier!


Heeft niks met zeiken te maken, van je telefoon verwacht je ook dat die iedere dag werkt, net zo met je cv-ketel, auto, koelkast, enzovoorts.

Dat het jou niks interesseert is een heel ander thema, of proef ik hier jaloezie van iemand die nog een glasbak heeft staan met een oude Strong 8000 ofzo?

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, er zijn gelukkig voor CDS ook nog klanten die dit gewoon geweldig vinden en hopen dat ze ook morgen weer opnieuw naar de SD-kanalen kunnen kijken, terwijl het HD-beeld (waarvoor ze graag bijbetalen) weer een avondje hapert.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, het had nog erger kunnen zijn als er geen SD-kanalen waren geweest. Dus was er een alternatief! Niet zo zeuren dus! In 1964 was ik enorm blij dat mijn vader een zwart wit tv had gekocht. Waar hebben we het over. Er ziujn delen van de werled waar geen eten is. Slaap lekker allemaal

 

Elk probleem wat je oplost, heb je zelf gecreëerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op het andere forum wordt er melding gemaakt, dat de problemen in de KPN toren (AVVC?)ontstaan.

 

Kennelijk heeft KPN geen redundancy voor de door hun aangeboden diensten paraat.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Je kan ook concluderen dat je niet tolerant bent ...


Dat denk ik dat ondertussen al een gans aantal lezers over jou geconcludeerd hebben, maar goed we hebben jouw creatief idee over de zaak nu kunnen lezen.

Het lijkt mij interessanter om verder on-topic te gaan over de storing zelf, terwijl jij dan verder SD kijkt in zwart-wit ?

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kaaskopje
Lache zeg!. Daar gaat het toch juist over. Hoe bekrompen kan je zijn en niet kan realieseren dat het techniek is. Het kan eens een keer niet werken en so what. Het leven stort in. Kijk eens hoe zielig dit hele topic is.

Je hebt gelijk... Geen MTV, twee dagen hikkende beelden.. en daar betaal ik toch een berg geld voor elke maand..
Hoe zou jij het vinden als je internet twee dagen "lose connections" gaf om de twee minuten??

Ik werk mezelf de touwt*fus om het maar zo te noemen, en dan mag ik niet klagen als ik in de avond tv wil kijken, wat niet gaat??


"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kaaskopje
Lache zeg!. Daar gaat het toch juist over. Hoe bekrompen kan je zijn en niet kan realieseren dat het techniek is. Het kan eens een keer niet werken en so what. Het leven stort in. Kijk eens hoe zielig dit hele topic is.


Het topic is niet zielig. Je reactie is zielig. Het probleem bij CD is dat er te vaak dingen niet goed zijn en dat ze het dan ook soms nog ontkennen of net doen of hun neus bloed. Ik werk in de IT en als wij dit soort dingen bij een klant zouden doen zou de klant of naar de concurrent gaan of een schadeclaim indienen. Mensen betalen (veel) geld voor dit beeld en hebben daar dan ook recht op. Het is dan natuurlijk niet normaal dat dit soort onderhoud op dit tijdstip gedaan wordt. Hou aub op mensen te irriteren, want dat is wat je doet. Misschien moet je bij CD gaan werken.

1x DM900 en 1xDM800

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, het zou niet mogen voorkomen, maar ik meen ook te lezen dat de fout bij KPN ligt, niet bij Canaal Digitaal. Een paar maand geleden lag TV Vlaanderen er ook uit, toen bleek het de backbone van Scarlet te zijn, die er 5x na elkaar uitgevlogen was.

het zijn overigens niet alleen de HD kanalen die eruit liggen, ik heb zonet eens langs de film1 kanalen gezapt, en die freezen ook om de 10 sekonden of zo, en daar zie ik niet snel een alternatief voor.

moraal van het verhaal : Canaal Digitaal moet nu maar eens bij KPN met de vuist op de tafel gaan slaan en een backup eisen, zodat deze onderbrekingen niet meer kunnen voorkomen.

en volgende week zijn we dit allemaal al terug vergeten. Was bij TVV ook al zo.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...