Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Nieuwe software RE8000/9000, versie 52


duitsland

Aanbevolen berichten

Gast jgjhorbach

Beste mensen,

 

Ik kan met de nieuwe versie 52 helaas wederom geen opgenomen bestanden normaal wijzigen. Het systeem uitzetten blijft dus helaas van kracht.

Hans Horbach Rebox 9000 PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bedoel je met 'uitzetten' de 'diepe Stand-by' of via de knop aan de achterzijde?

 

Als je de RE-9000 in de 'diepe Stand-by' zet dan kun je de opnames daarna gewoon verwijderen.

Ik veronderstel dat je met 'normaal wijzigen' verwijderen bedoeld.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen

Als je de RE-9000 in de 'diepe Stand-by' zet dan kun je de opnames daarna gewoon verwijderen.



Het is toch niet "gewoon" dat je de opnames niet op elk gewenst moment kunt verwijderen? Volgens mij locked de Rebox op een of andere manier files. Het lijkt me een kleine moeite dit in een nieuwe firmware recht te breien.

Een harde reset of deep sleep vind ik nogal vervelend omdat je dan alle info uit de EPG kwijt bent en het is mij nog steeds niet gelukt in een keer de EPG van de (voor mij) relevante zenders te downloaden. Hiervoor moet ik alle zenders een voor een af en moet ik wachten totdat alles geladen is. Duurt mij eerlijk gezegd veel te lang (ongeduldig typje hè). Of doe ik iets fout?

Maar nu weer volledig OT: Zelf heb ik nog geen echt goede argumenten gelezen om een upgrade naar versie .52 uit te voeren. Is er iemand met een plausibel argument hiervoor?

Voor zover ik hier kan lezen zijn er weinig echte verbeteringen t.o.v de .44 versie. Daar moet ik bij zeggen dat het weergeven van een mosaic mij weinig boeit, dus daarvoor zal ik geen upgrade uitvoeren.

+++ 92cm schotel, 13+19+23+28

+++ XTrend ET9500 met OpenPLI 3.0

+++ Panasonic TX-P55VT30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu ook versie 52 erop gezet. Werkt niet slechter als versie 44 (hoi!)

Alleen het hakkelen tijdens fast-forward+afspelen is zo mogelijk nog erger geworden.

(Afspelen 'stokt' nu i.p.v. enkele seconden soms wel 15 seconden; ik was al bang dat 'ie weer eens vastgelopen was...)

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...