Ga naar inhoud


Film1 actie niet voor CanalDigitaal ?


Snoopy

Aanbevolen berichten


Die conclusie trek ik ook.

 

Slechte zaak echter dat ik van CD verkeerde info krijg op mijn vraag per email;

Wij bedanken u voor uw e-mail.

 

Naar aanleiding van uw e-mail berichten wij u het volgende. De door u genoemde actie drie maanden Film1 voor 5 EUR is niet langer van toepassing. Het Film1HD abonnement kost 14,95 EUR per maand. U kunt dit pakket zelf activeren via Mijn CanalDigitaal 'zenderpakket uitbreiden'.

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ben nu het formulier aan het invullen en ik kan gewoon

als CanalDigitaal klant de boel invullen, waarbij

deze tekst verschijnt:

 

Citaat:
Film1 via CanalDigitaal

 

•Contractvorm: Jaarabonnement (indien u geen jaarabonnement wilt aangaan dient het proefabonnement binnen de eerste 2 proefmaanden te worden beëindigd)

 

•Opzegtermijn: Na 1 jaar per maand opzegbaar

•Actie prijs: 3 maanden € 5 p/ m (daarna € 14,95)

•Hoe op te zeggen: Telefonisch via 0900 - 9323 (€ 0,15 per minuut)

•Aantal kanalen: 4 Film1 kanalen (incl. HD Kanaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor alle duidelijkheid: Actie is ook gewoon via canaldigitaal geldig zie onderstaande voorwaarden.

 

Actievoorwaarden CanalDigitaal najaarsactie Film1 Sport1

  • Periode 1 oktober 2010 tot en met 31 december 2010
  • Als u een abonnement bij CanalDigitaal neemt op Film1, dan betaalt u daarvoor de eerste 3 maanden een abonnementsvergoeding van € 5,00 per maand in plaats van € 14,95 per maand.
  • Als u een abonnement neemt op een combinatie van Film1 en Sport1, dan betaalt u daarvoor de eerste 3 maanden een abonnementsvergoeding van € 7,50 per maand in plaats van € 19,95 per maand.
  • Aanmelden voor de actie kan van 1 oktober 2010 t/m 31 december 2010
  • Aanmeldingen die worden ontvangen na 31 december 2010 komen niet in aanmerking voor deze actie.
  • Per adres kan slechts éénmalig gebruik worden gemaakt van bovenstaand actieaanbod.
  • U mag de afgelopen 3 maanden geen abonnee zijn geweest van de dienst(en) binnen de actie waarvoor kiest.
  • U kunt alleen gebruikmaken van deze actie als op uw adres een abonnement op CanalDigitaal is afgesloten, en in het bezit is van een digitale HD-ontvanger met dubbele ontvangstkop (DUO LNB) en een geactiveerde smartcard van CanalDigitaal. En het abonnement succesvol kan worden verwerkt.
  • Deze actie geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen van CanalDigitaal, Film1 of Sport1.
  • De overeenkomst tot levering wordt aangegaan voor bepaalde tijd en heeft een looptijd van 3 maanden. Na de proefperiode van 3 maanden wordt dit abonnement automatisch omgezet in een jaarabonnement (3 + 9 maanden = jaarabonnement).
  • CanalDigitaal beoordeelt de aanvragen en heeft te allen tijde het recht deze te weigeren.
  • CanalDigitaal behoudt zich het recht voor om deze actie zonder opgaaf van reden per direct te beëindigen.
  • Op deze actie en de levering van CanalDigitaal zijn, naast deze actievoorwaarden, de Algemene Voorwaarden van CanalDigitaal van toepassing. Als deze actievoorwaarden afwijken van het bepaalde in de andere toepasselijke voorwaarden, dan geldt het bepaalde in deze actievoorwaarden.

 

Lijkt mij vrij duidelijk allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Snoopy
Lijkt me dat de periode zelf voor 3 maanden geldt, alleen de periode van afsluiten van het abo is beperkt.


Het is dus een (minimaal) 1 jaar-konktrakt, waarvan de eerste 3 maanden tegen een verlaagd tarief. Drie maanden goedkoop kijken en vervolgens opzeggen is er niet bij. Hoeveel zullen, in de veronderstelling van het laatste, hier in gaan trappen wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...