Ga naar inhoud


Film1 actie niet voor CanalDigitaal ?


Snoopy

Aanbevolen berichten


Binnen 2 maanden opzeggen:

 

Abonnementsvoorwaarden

Film1 via CanalDigitaal

 

 

 

•Contractvorm: Jaarabonnement (indien u geen jaarabonnement wilt aangaan dient het proefabonnement binnen de eerste 2 proefmaanden te worden beëindigd)

•Opzegtermijn: Na 1 jaar per maand opzegbaar

•Actie prijs: 3 maanden € 5 p/ m (daarna € 14,95)

•Hoe op te zeggen: Telefonisch via 0900 - 9323 (€ 0,15 per minuut)

•Aantal kanalen: 4 Film1 kanalen (incl. HD Kanaal)

Neem voor meer informatie contact op met de klantenservice van CanalDigitaal via 0900 - 9323 (€ 0,15 per minuut) of kijk voor de algemene voorwaarden op www.canaldigitaal.nl/voorwaarden.

 

 

 

Met een abonnement op Film1 krijg je

•Nu 3 maanden voor slechts 5,- per maand!

•Film kijken zonder reclame

•Meer dan 400 nieuwe films per jaar

•Betekent elke dag een première

•Fantastische beeldkwaliteit met Film1 HD

•4 kanalen (inclusief HD kanaal)

TV-aanbieder

Je tv-aanbieder is CanalDigitaal

 

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wat betreft de actievoorwaarden van Canaldigitaal vindt ik het hoogst irritant en niet proffessioneel om in de voorwaarden te vermelden dat de aspirant contractant persé een duo lnb moet hebben, je kunt daar toch ook gewoon neerzetten dat de installatie de mogelijkheid tot ontvangst van Astra 23,5 oost moet hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Snoopy
Lijkt me niet, is te vrijblijvend.

Een contract dient duidelijk te zijn om
gezeur achteraf te voorkomen en dient ook
zeker tegen indekking hiertegen.


Ok, ok, we laten zelfbouwinstallaties buiten beschouwing.

Houden we over de vele Triplesats die Canal Digitaal heeft uitgezet. Die worden d.m.v. deze algemene voorwaarden uitgesloten.

Dat is onredelijk en daarmee is deze voorwaarde vernietigbaar, waarmee hij geen enkele juridische kracht heeft.

Met andere woorden: Hulkman heeft gelijk, er moet staan dat de installatie voor 23,5 oost geschikt is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hoi, ik heb me sinds 3/12 aangemeld voor het Film1 proefabonnement maar heb nog steeds geen beeld op de 4 Film1 kanalen? Vrijdag nog gebeld met CD, maar de dame aan de andere kant van de lijn zei dat ze daar niks aan kon doen en dat ik binnen 24 uur zou teruggebeld worden. Tot vandaag nog heeft er nog niemand teruggebeld!

Duurt die activatie altijd zo lang?

Grts. Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Heb me ook aangemeld voor deze actie, heb Film 1 vanaf 18 december. Na een maand telefonisch opgezegd, had binnen 5 minuten iemand aan de lijn en kreeg netjes een bevestigingsbrief. kan blijven kijken tot 31-3. Kreeg zaterdag de nieuwe gids ook nog en dat voor maar 15 euro. Dus prima actie! Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...