Ga naar inhoud


Geen beeld op Penthouse HD


VicV

Aanbevolen berichten


  • Reacties 107
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: ritselaar
Ik heb Basispakket met HD.
Volgens mij zou ik Penthouse HD dan ook moeten hebben.
Heb op mijn Canaldigitaal erotiek twee weken geleden ingeschakeld, maar ook bij mij is het na 00.00 uur geen beeld.

Frits

Wel de goede frequentie ingesteld?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast easygoerik

Wel.. weer dagje verder en weer geen beeld. Ik heb op mijn canaldigitaal voor beide kaarten erotiek uitgezet. Als ik er nu 10min weer naar toe ga, kan de site de gegevens niet meer ophalen...

 

Erotiek op de andere 3 zenders zijn nog in de lucht. Ook inscannen van het kanaal etc etc.. bied geen oplossing. Resume, weer een zooitje zoals gebruikelijk bij anaal digitaal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ritselaar
Ik heb Basispakket met HD.
Volgens mij zou ik Penthouse HD dan ook moeten hebben.
Heb op mijn Canaldigitaal erotiek twee weken geleden ingeschakeld, maar ook bij mij is het na 00.00 uur geen beeld.

Frits


Ik heb Basis + HD + Thema en heb gewoon beeld.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de timer maar weer eens aangezet. Morgenochtend zie ik dan wel of het uiteindelijk toch is gaan werken. Maar het geklungel met deze zender is ook weer stuitend te noemen. Canaldigitaal maakt op het eind van het jaar weer een hoop stuk, denk daarbij ook aan Eredivisie Live HD en het ontbreken van 3 en 4.

Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edwin024
...Canaldigitaal maakt op het eind van het jaar weer een hoop stuk, denk daarbij ook aan Eredivisie Live HD en het ontbreken van 3 en 4.


Lekkere opmerking. Moet daarom zelf wel even een postje maken.
Ik vind het wel geinig, wat x-zenders erbij...jammer dat ze op jouw apparatuur niet werken. Bij veel mensen wel gewoon.
Verder ben ik niet ontevreden met Eredivisie live-HD.
Ik kan eigenlijk 9 van de 10 keer zien wat ik wil, en ben niet bereid om meer te gaan betalen om 1 t/m 4 te hebben en dan ook die 10e keer mijn voorkeur te kunnen kijken...

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg deze thread al enige tijd en krijg zelf Penthouse HD ook niet open tussen 0:00 en 6:00. Ik heb het Top+HD pakket en krijg, op Eredivisie Live, Man-X en dus Penthouse HD, alles open. De ECM's van Penthouse HD worden gewoon niet verwerkt.

Ian

 

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: IanPH
Ik volg deze thread al enige tijd en krijg zelf Penthouse HD ook niet open tussen 0:00 en 6:00. Ik heb het Top+HD pakket en krijg, op Eredivisie Live, Man-X en dus Penthouse HD, alles open. De ECM's van Penthouse HD worden gewoon niet verwerkt.


Hier wel al vanaf de eerste dag dat PH HD de lucht in ging oww heb ook top maar geen Man-X

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Canaaldigitaal heeft onderzocht, waarom verschillende klanten toch geen Penthouse kunnen ontvangen.

 

Voor diegene die geen beeld meer hebben op Penthouse HD sinds vrijdag 17 december.

 

De enige mogelijkheid om weer beeld te krijgen is via de klantenservice.

Dit heeft te maken dat de rechten niet juist zijn weggeschreven door de ontvanger op de smartcard.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan toch ook contact met ze opnemen via Mijn CanalDigitaal en dan Mail de klantenservice? Ik heb dat zonet gedaan en hoop dat het zo ook werkt. Het zou wel raar zijn als je, omdat er ergens iets is foutgegaan, telefonisch contact met ze moet opnemen via een duur betaalnummer als er ook een mogelijkheid is om via e-mail met ze in contact te komen.

 

Groeten,

 

Toho_NL

2x Dreambox 8000 HD PVR / 1x Newnigma2 V3.3.2 & 1x Newnigma 2 V4.0 beta

1x Dreambox 800 HD se / Newnigma2 V3.3.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...