Ga naar inhoud


Sjaak(k) & Kimble


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Misschien is het verstandig dat je eerst eens even goed leest voordat je jouw mening geeft?

 

Sjaak was geen moderator en kimble was dat ook al enige tijd niet meer.

 

Het gaat hier om twee gewone leden die ingebroken hebben op een besloten forum en daarmee de privacy van moderators, maar ook eventuele leden die daar werden besproken, hebben geschonden.

 

Dat acht ik belangrijk genoeg om onze leden over te informeren. Zeker omdat er anders weer een hoop commentaar komt omdat sat4all in het roddelcircuit zomaar leden buiten zou gooien.

 

Nu is er openheid en dus geen kans op geroddel.

 

Mvg,

 

Michel

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Er zullen altijd voor en tegenstanders zijn, maar in dit geval heeft een ruime meerderheid van de totaal 13 moderators besloten het niet te doen en hebben daar ook goede argumenten voor.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel,

 

Ik heb het over moddergooien in algemene zin. (Misschien mijn reactie ook even goed lezen??) Denk bijvoorbeeld ook even aan de soap over de stoelendans ivm verschillen van inzichten van mods die een tijdje terug plaats had.

 

Maar uiteraard moet je het helamaal zelf weten. Een mededeling kan nooit kwaad, maar van discussies over aangifte zoals die nu ook weer openbaar gemaakt wordt zie ik totaal geen toegevoegde waarde voor leden. Ook zal het resultaat zijn dat je bij de eerst volgende ban een discussie krijgt van Sjaak mag wel terug maar ik niet...

 

Vandaar dat ik me afvraagt of dit handig is.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

De moderatoren hebben een besluit genomen en daarmee denk ik dat de discussie nu kan ophouden.

 

We kunnen hierover nog een jaar doorgaan met voor en tegen enz ...., maar uiteindelijk zijn het toch de moderatoren die beslissen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

De beheerder en de mods steken tijd en moeite, in het overeind houden van dit board, en die hebben spelregels bedacht. Met Paullo kan ik het dus volledig eens zijn, en ik heb geen zin, me te verdiepen in de argumenten die door de mods, en of de beheerder, worden gebruikt om de board-regels voor iedereen te laten gelden, en welke sanctie's er worden gehanteerd, als er iemand over de schreef gaat. Vanaf het moment dat je besluit, om hier mee te willen doen, ga je akkoord of je blijft weg. Ik heb hier al heel wat nuttige informatie kunnen lezen, om thuis m'n installatie aan de praat te krijgen, resp. te houden en te verbeteren. Daar is het board in hoofdzaak ook voor. Als ik al bezwaren zou hebben, is het tegen het vele offtopic gezwets, heel vaak laatdunkend, tot vijandig, om van het niveau van sommige moppen, maar te zwijgen. Maar zoals ik al eerder opmerkte, daar wegblijven dus, kun je je ook niet meer ergeren. Een van de leden heeft bij zijn avatar staan, "Hij die spreekt weet niet", spreekt kun je hier nogal eens vervangen door schrijft! Hoe zit dat eigenlijk met "Zij die ....." Volgens mij hoor ik die hier veel te weing. whistle

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: quattro
Michel,

Ik heb het over moddergooien in algemene zin. (Misschien mijn reactie ook even goed lezen??) Denk bijvoorbeeld ook even aan de soap over de stoelendans ivm verschillen van inzichten van mods die een tijdje terug plaats had.

Maar uiteraard moet je het helamaal zelf weten. Een mededeling kan nooit kwaad, maar van discussies over aangifte zoals die nu ook weer openbaar gemaakt wordt zie ik totaal geen toegevoegde waarde voor leden. Ook zal het resultaat zijn dat je bij de eerst volgende ban een discussie krijgt van Sjaak mag wel terug maar ik niet...

Vandaar dat ik me afvraagt of dit handig is.


Als de volgende daardoor denkt: 'Laat ik het maar niet doen, want ze laten het er niet bij zitten.'

Dan heeft het zijn doel meer dan gediend.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriendin heeft veel rechterhanden, maar ik ben o.a. de technicus hier in huis. Dus zij laat zich hier niet zien.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...