Ga naar inhoud


status anti-cardshare?


Gast 1664

Aanbevolen berichten

CDS alle zenders op zwart. Maar ik geloof echt niet, want als Cardsharing op zwart zetten dan worden grote problemen met CDS abonnee echte legale smartcard (seca3) ook op zwart, denk je ook van?

 

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Bigfoot
Origineel bericht van: Littlesat
Eerst was het om de 15 seconden, momenteel om de 10 seconden... dat wil zeggen dat als je eerst per seconde ca. 3 zenders kon coderen dat dit nu is teruggebracht van 45 zenders naar 30 zenders maximaal per kaart... Theoretisch gesproken en zonder rekening houdende met EMMs die er tussendoor moeten komen en/of overklokken van kaarten.



Dit moet toch relatief simpel 'op te lossen' zijn door te kijken via timeshifting? Zijn er geen emu's die op die manier meer buffertijd genereren voor de respons op de EMM's?


Nou de buffer aan de serverkant moet omhoog, op die manier zijn er meer aanvragen mogelijk op een kaart.

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Littlesat, jij snapt ook wel dat hij met dat buffer caching bedoeld.

 

Met een goed caching algoritme en een paar kaarten kan je als het moet 5000 boxen aan een server hangen.

 

De controlword blijft immers 10 seconden geldig en dus hoeft er maar eens in de 10 seconden één request naar de kaart (per CID).

 

Er vanuitgaande dat je met een originele kaart in een goedgekeurde ontvanger in 10 seconden minimaal 4 tot 5 zenders/CID's af moet kunnen zappen, kan je met een paar kaarten probleemloos het hele pakket naar virtueel onbeperkt veel boxen sharen.

 

Als je dan ook nog bedenkt dat je bij ieder abonnement voor een paar euro per maand een kaart met basis of familie pakket erbij kunt krijgen, kan je met een slim ingerichte server en je relatief goedkoop verkregen extra share kaarten de meeste bekeken zenders (basis pakket) en de minder bekeken zenders (top pakket) prima bedienen.

 

Hoe denk je dat al die illegale profi-share servers met honderden klanten dat aanpakken?

 

Tegen dat soort grootschalige share jongens is weinig te doen. Die hebben vaak de share server ergens virtueel in een datacenter draaien terwijl de kaarten thuis op een ADSL/SDSl lijntje zitten. Pikken ze het datacenter er uit, zijn de kaarten (en dus het bewijs) al lang verdwenen en draait er een dag later een nieuwe server op een ander plekkie.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

5000 boxen aan een server hangen.

Dat kunnen er zelfs miljoenen zijn... zolang de internet bandbreedte bij de server het nog aan kan. Blijft feit dat je zonder overklokken theoretisch momenteel maximaal 30 zenders per kaart kunt decoderen... Dit was 45...

Citaat:

De controlword blijft immers 10 seconden geldig

Een controlword blijft niet 10 secoden maar 20 seconden geldig. Als je goed kijkt dan zie je dat of de odd of de even key altijd gelijk moet blijven. Dat is namelijk nodig om bij de overgang geen hakkelen te krijgen. (bron: mijn CCcam opstart regel en observatie binnen putty en/of telnet)

Citaat:

minimaal 4 tot 5 zenders/CID's af moet kunnen zappen,

Dat zal nooit lukken... Je maar maximaal 2 x seconde beeld krijgen tijdens het snel zappen. En de SECA3 kaarten hebben voor een ECM naar CW ongeveer 1/3 seconde nodig (zonder overklokken).
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

kan die antishare maatregelen ook originele philips recorder treft?sedert enkele weken,moet ik nu en dan de smartcard uithalen en terug insteken.met mijn db600 pvr geen probleem.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ook in mijn orgineele plips(van CD) had ik geen beeld op de mtv's ,maar ook niet op de dream en de vu+

 

Origineel bericht van: sattv4iedereen
kan die antishare maatregelen ook originele philips recorder treft?sedert enkele weken,moet ik nu en dan de smartcard uithalen en terug insteken.met mijn db600 pvr geen probleem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Eerst was het om de 15 seconden, momenteel om de 10 seconden... dat wil zeggen dat als je eerst per seconde ca. 3 zenders kon coderen dat dit nu is teruggebracht van 45 zenders naar 30 zenders maximaal per kaart... Theoretisch gesproken en zonder rekening houdende met EMMs die er tussendoor moeten komen en/of overklokken van kaarten.

Ook seca2 en Irdeto2 is veranderd van 15 naar 10 seconde. 12 seconde is het nooit geweest - tenminste nog nooit toen ik het monitorde.


OK, het is inderdaad 10 seconden nu, ik heb het even gecheckt. Maar een tijdje geleden was het toch echt 12. Nu, dat maakt uiteindelijk weinig uit.

De manier waarop jij redeneert is volgens mij verkeerd. 30 unieke zenders per kaart gaat niet lukken, toch zeker niet tegelijkertijd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

5000 boxen aan een server hangen.

Dat kunnen er zelfs miljoenen zijn... zolang de internet bandbreedte bij de server het nog aan kan. Blijft feit dat je zonder overklokken theoretisch momenteel maximaal 30 zenders per kaart kunt decoderen... Dit was 45...



Je zou haast gaan denken dat de test (als het inderdaad een test was), gruwelijk mislukt is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattv4iedereen
kan die antishare maatregelen ook originele philips recorder treft?sedert enkele weken,moet ik nu en dan de smartcard uithalen en terug insteken.met mijn db600 pvr geen probleem.

Met mijn originele Philips hd doos had ik dat ook met de mtv kanalen.
Om normaal te kijken moest ik af en toe de kaart uit de ontvanger halen...

Eigenlijk had ik wel verwacht dat er her en der mensen waren die vanavond niet meer konden kijken in de share wegens een maatregel van CD, maar die actie is uitgebleven blijkbaar.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...