Ga naar inhoud


[RE-8000HD] Wie is de moderator


Wolkje

Aanbevolen berichten

Hoe zit het nu met de Moderator van het 'Rebox' forum op Sat4$all. Tijdje terug werd er nog 'Gedreigd' dat we terug zouden vallen op de 'Overige' categorie. Dat laatste is natuurlijk verre van wenselijk.

Sinds de firmware update v44 gaat het prima hier. Relatief weinig klachten meer. Enige waar ik tegenaan loop is dat nog steeds (met v44) de Hdd soms niet wordt herkend (via e-sata). Gevolgd is dan dat een geprogrammeerde opname mislukt.

Rebox 8000, BlackArmor WS 110 extern 1 TB, eSata, Sony KDL 32W5500, Windows 7 Professional 64 bit

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het voortbestaan van het Rebox forum is verzekerd voor de toekomst. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: remo
Je kan de tuner een update geven met v52.
Mischien dat het helpt.

Volgens mij zit je in een verkeerd draadje ?

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Wolkje
Enige waar ik tegenaan loop is dat nog steeds (met v44) de Hdd soms niet wordt herkend (via e-sata). Gevolgd is dan dat een geprogrammeerde opname mislukt.

Misschien ook niet want Remo zou best antwoord gegeven kunnen hebben op deze opmerking en dan zit hij wel in het goede draadje.

Nu ben ik het wel mee eens dat de TS beter één vraag had kunnen stellen i.p.v. ook nog een opmerking te maken over een volledig ander onderwerp.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

TS stelt 2 vragen, de antwoorden in deze draad zijn allemaal on-topic.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
TS stelt 2 vragen, de antwoorden in deze draad zijn allemaal on-topic.

Ik heb ook niet geschreven dat welk antwoord dan ook on-topic zou zijn maar reageer uitsluitend op de opmerking van Dagoe.
Daarnaast merkte ik alleen maar op dat het 'beter' zou zijn geweest om de vraag en opmerking te scheiden want m.b.t. de opmerking lopen al diversen draadjes in dit forum.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Genoeg lijkt me zo hierover. Ging mij om het feit of er een moderator is aangesteld en dat is zo gelukkig.

 

Heb inderdaad nog steeds het vervelende probleem dat soms de HDD niet wordt erkent. Kan denk ik niemand oplossen. Gewoon wachten dat het ooit wordt opgelost via een firmware update. Laatste versie bewust nog niet geïnstalleerd omdat het niet zo vaak voorkomt en dat de Rebox het verder prima doet.

 

Wat mij betreft kan 'slotje' er op!

Rebox 8000, BlackArmor WS 110 extern 1 TB, eSata, Sony KDL 32W5500, Windows 7 Professional 64 bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerrit1967
mag ik vragen welke hdd he gebruikt want dat lees ik nergens terug en de opmerking (Laatste versie bewust nog niet geïnstalleerd omdat het niet zo vaak voorkomt en dat de Rebox het verder prima doet.)
als je iets niet probeert dan weet je het ook niet



BlackArmor WS 110 extern 1 TB, via eSata! Merk Seagate.

Rebox 8000, BlackArmor WS 110 extern 1 TB, eSata, Sony KDL 32W5500, Windows 7 Professional 64 bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...