Ga naar inhoud


HOOGSTE ALARMFASE BRAND TE MOERDIJK HOOGSTE ALARMFASE


katwezel

Aanbevolen berichten

VOOR WIE HET NOG NIET MOEST WETEN

MOERDIJK (ANP) - Een zeer grote brand die sinds woensdagmiddag drie uur woedt bij het chemisch bedrijf Chemie-Pack aan de Vlasweg in Moerdijk heeft voor de hoogste alarmfase in de regio Zuid-Holland Zuid gezorgd.

 

ook rechtstreeks via sat te zien ( regionaal brabant )

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

23.5 e 11918 h 27500 AUT id tv rrIJN MOND

de RAMPENZENDER

post-15930-1318261673,7586_thumb.jpg

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie verder bij de feedhunters voor nog meer foto`s

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een woordvoerder noemde crisis.nl als informatiesite, dus ik denk laat ik eens kijken of die site al overbelast is.

En die blijkt het gewoon helemaal niet te doen. Goed geregeld eek

 

vGnp

 

post-40989-1318261674,3349_thumb.jpg

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: vGnp
Een woordvoerder noemde crisis.nl als informatiesite

Hehehehe, crisis bij crisis.nl. Op één of andere manier wel grappig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Origineel bericht van: vGnp
Een woordvoerder noemde crisis.nl als informatiesite

Hehehehe, crisis bij crisis.nl. Op één of andere manier wel grappig.


Ik denk dat ze de site nu aan het verplaatsen zijn. Zal wel door overbelasting komen. De site www.crisis.nl heeft een verwijzing naar remote.crisis.nl.

Deze verspringt dan naar remote01.crisis.nl en ik vermoed omdat ze nog bezig zijn.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er kon eigenlijk niets mis gaan bij dit bedrijf volgens het Klokhuis filmpje.

 

 

 

"Er is vooralsnog geen reden tot bezorgdheid"

 

 

Waar heb ik dat eerder gehoord?

 

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

en ondertussen is cricis.nl terug bereikbaar , echter weinig informatie voor de omwonende burgers

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wedden dat ze morgen een bericht sturen om geen groenten uit eigen tuin te eten , maar nog altijd is er eigenlijk geen gevaar voor de bevolking , gewoon uw ramen sluiten en er kan je niets gebeuren , het is maar een beetje rook die soms wat lastig kan zijn , maak dat de kat wijs , heb zelf bij de brandweer geweest en wij moesten bij een gewone woningbrand telkens perslucht dragen wegens de giftige stoffen die vrijkomen , dan brand er een seveso bedrijf af en er is niets aan de hand volgens de officiële woordvoerders ? ik vraag mij af wie de meetresultaten beoordeeld , waarschijnlijk een politieker die bepaalt wat er gezegd zal worden , en het nodige doet om een massale uittocht van de betrokken zone te voorkomen , het economisch belang bepaalt tegenwoordig hoever men gaat in het beveiligen en of informeren van de burgers

 

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...