Ga naar inhoud


Pli 2 beta, geen timeshift meer!


Michel

Aanbevolen berichten


  • Reacties 162
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Gerard 76
Hoe kun je nu bij de ATS terugspoelen?

Krijg 't niet voor mekaar...
Met PTS is het simpel te doen
maar hier heb ik wellicht iets niet goed staan...
Ik gebruik de 20 versie.

Net zoals bij alle andere varianten, eerst even op pauze om in de timeshift te komen en je kan vooruit en achteruit spoelen en met de bekende cijfers heen en weer springen.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Met de PTS kun je direct spoelen zonder de tussenkomst van pauze.

Maar niet terug springen middels de cijfertoetsen.
Dat gebruik ik, ik spoel nooit.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Met de PTS kun je direct spoelen zonder de tussenkomst van pauze.


Maakt mij niet zoveel uit, is een kwestie van hoe bedienen. ATS is standaard Pli-bediening.
Maar met PTS kun je geen infobar oproepen/vragen en kun je ook niet met de nummerieke toetsen vooruit en teruguit.

En ......ATS is eigenlijk dezelfde bediening als de standaard Pli-Timeshift, dus bedienen met pauzetoets met het verschil dat bij de originele Pli-Timeshift je NIET terug kunt kijken naar "voren" en met ATS WEL !

Maar wat maken we ons druk, als we beide (ATS en PTS) beschikbaar hebben op de Pli-server is het toch OK ?? en voorkeur zelf te bepalen !
Wel jammer dat @Vu+NL inmiddels de verouderde versie 0.3 (juli 2010) op de site heeft gezet inplaats van versie enigma2-plugin-extensions-autotimeshift_0.20_all.rar (okt2010)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toppers
Origineel bericht van: Gerard 76
Met de PTS kun je direct spoelen zonder de tussenkomst van pauze.


Maakt mij niet zoveel uit, is een kwestie van hoe bedienen. ATS is standaard Pli-bediening.
Maar met PTS kun je geen infobar oproepen/vragen en kun je ook niet met de nummerieke toetsen vooruit en teruguit.

En ......ATS is eigenlijk dezelfde bediening als de standaard Pli-Timeshift, dus bedienen met pauzetoets met het verschil dat bij de originele Pli-Timeshift je NIET terug kunt kijken naar "voren" en met ATS WEL !

Niet terug kunt kijken naar voren ?
Natuurlijk wel, gewoon vooruit spoelen of op STOP drukken.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Heren,het gaat me er niet om of ATS of PTS nu beter is,
maar ik kon zo gauw ff niet uit de voeten met ATS.
Aangezien ik er nog maar amper mee gewerkt heb
kan ik dus ook niet zeggen of ik 'm wel of niet OK vind.


ATS werkt hetzelfde als de ingebouwde/standaard Pli-timeshift met de extra mogelijkheid ook naar "voren" of "achteren" kunt tov de pauzestand/positie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaan de diverse timeshift plugins tegenwoordig om met een compact flash kaartje die vol dreigt te raken vanwege een langdurige timeshift/pauzering op 1 zender?

 

De laatste keer dat dit me overkwam met de standaard timeshift functie liep Enigma gewoon vast, en de laatste keer dat ik een pts plugin gebruikte en ik bewust de buffer vol liep lopen gebeurde hetzelfde. Dat vastlopen mag eigenlijk niet gebeuren natuurlijk.

Is dit tegenwoordig wel goed geregeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Hoe gaan de diverse timeshift plugins tegenwoordig om met een compact flash kaartje die vol dreigt te raken vanwege een langdurige timeshift/pauzering op 1 zender?

De laatste keer dat dit me overkwam met de standaard timeshift functie liep Enigma gewoon vast, en de laatste keer dat ik een pts plugin gebruikte en ik bewust de buffer vol liep lopen gebeurde hetzelfde. Dat vastlopen mag eigenlijk niet gebeuren natuurlijk.
Is dit tegenwoordig wel goed geregeld?


Ik heb een 16 gig usb stick en als tie vol is (haal ik niet)begint tie weer overnieuw.

Meega

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Permanente timeshift, ik moet er niet aan denken dat mijn harddisk constant staat mee te draaien.

1. Daar kan zo'n harddisk heel goed tegen, ik heb hier meerdere HD's in huis die 24x7 draaien.
2. Mijn timeshift gaat niet naar de HD :-)

Origineel bericht van: Neptunus
Gebruiken jullie echt zo vaak timeshift?

Yep, bijna altijd.
Ik woon met een vrouw in 1 huis ... dat hoef ik niet uit te leggen he ?

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Meega1
Origineel bericht van: Apple740
Hoe gaan de diverse timeshift plugins tegenwoordig om met een compact flash kaartje die vol dreigt te raken vanwege een langdurige timeshift/pauzering op 1 zender?

De laatste keer dat dit me overkwam met de standaard timeshift functie liep Enigma gewoon vast, en de laatste keer dat ik een pts plugin gebruikte en ik bewust de buffer vol liep lopen gebeurde hetzelfde. Dat vastlopen mag eigenlijk niet gebeuren natuurlijk.
Is dit tegenwoordig wel goed geregeld?


Ik heb een 16 gig usb stick en als tie vol is (haal ik niet)begint tie weer overnieuw.

Meega

Dat haal je wel hoor, met een HD zender is die na 1 uur vol.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Hoe gaan de diverse timeshift plugins tegenwoordig om met een compact flash kaartje die vol dreigt te raken vanwege een langdurige timeshift/pauzering op 1 zender?

De laatste keer dat dit me overkwam met de standaard timeshift functie liep Enigma gewoon vast, en de laatste keer dat ik een pts plugin gebruikte en ik bewust de buffer vol liep lopen gebeurde hetzelfde. Dat vastlopen mag eigenlijk niet gebeuren natuurlijk.
Is dit tegenwoordig wel goed geregeld?

Met ATE loopt de box niet vast, hij neemt gewoon niet meer op.
Dat was voor mij de reden om een 64GB CF kaart te kopen.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Meega1

Ik heb een 16 gig usb stick en als tie vol is (haal ik niet)begint tie weer overnieuw.


Bedoel je hiermee dat de timeshift helemaal gewist wordt en er van nul af aan weer opgebouwd wordt?
In het ideale geval zou Enigma van te voren moeten zien dat de stick vol dreigt te raken en dan een stukje van de timeshift (aan het beginpunt) wist, en op dat lege stukje weer verder gaat met schrijven. Enzovoorts enzovoorts. Zo raak je niet in 1 klap de hele timeshift kwijt.
Bijv. de UPC HD DVR werkt op deze manier. Je kunt met dat ding maximaal 2,5 uur timeshiften op een zender, maar je raakt nooit alles in 1 klap kwijt. Als je 'm bij wijze van spreken 20 uur op 1 zender laat staan dan kun je ten alle tijde 2,5 uur terugspoelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...