Ga naar inhoud


[Sat4all] Bedankje aan alle leden


Michel

Aanbevolen berichten


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Van augustus 2002 tot april 2009 was ik hier heel erg actief op het Sat4all forum, ik was na april 2009 minder actief na het stopzetten van kijken via de sat, nu heb ik enkel nog digitale kabel tv.

 

Misschien kom ik nog wel eens terug...

 

Timm

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sheeplover
En als je me nou vraagt waar ik me wel eens aan erger op dit board dan is het van bijdragen zoals Cobus R die hier bezigt.

Als je naar het topic kijkt, worden wij als leden bedankt voor het afgelopen jaar. Dan komt er een bijdrage waarin de situatie met vroeger vergeleken wordt. Vervolgens wordt Cobus R terecht op de vingers getikt en reageert daar weer op en dan vindt hij het een dag later weer nodig om er NOG eens op terug te komen. Volgens mij heb je er dan helemaal niks van begrepen.

In mijn eerste bijdrage had ik het over leven en laten leven, respect en dat soort zaken. Mijn ergernis zit hem voornamelijk in de richting die een topic op kan gaan die niks meer met het origineel/beginonderwerp te maken heeft. Gesatelleuter noem ik dat...


Groetjes van John uit Den Bosch


Jij hebt zelf ook geen respect voor de mening van Cobus R ?. Of snap ik het nu ook niet?.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je snapt het inderdaad niet wink.

 

Het hebben van een mening wil niet zeggen dat je die te pas en te onpas dan ook maar moet geven of tot twee maal toe moet opdringen zoals in dit geval.

 

Ik vond het zelf ook ongepast om op deze manier je mening te ventileren. Dat wil niet zeggen dat ik (of John) geen respect voor de persoon of zijn mening heb, maar wel dat ik geen respect heb voor de wijze waarop die mening ongepast ergens neergeplakt wordt.

 

Mocht je een enorme ononderdrukbare drang hebben hierover verder te willen discussiëren, mag dat natuurlijk <hier>.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Michel. Discussiëren moet minimaal met twee. Er wordt niet altijd geantwoord als je een melding maakt. Je kan dus hooguit je mening "ventileren" via die wijze.

 

Toch bedankt voor je bedankje. Dankzij de vele "deskundigen" hier op het forum worden dagelijks heel wat mensen geholpen.

 

GDG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EasySat
Hoi Michel. Eingelijk moeten wij jou/Media Labs en natuurlijks de mods bedanken dat het board is blijven bestaan. Ik hoop dat het dan ook nog heel lang HET satellietboard blijft.

Guus


Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Ik vind het altijd leuk om hier eens rond te bladeren, en de overgang naar Media Labs heeft voor mij eigenlijk geen verschil opgeleverd.

Dus, een "bedankt" right back at you, Michel.

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: uniden
wil media labs bedanken voor het vertrouwen wat ze in de leden had en heeft,en laat dit nu niet uitlopen over een zinloze discussie. het verleden is geweest en laat het rusten

helemaal mee eens!

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan maak ik graag even gebruik van de gelegenheid om naast de vorige, huidige en eventueel toekomstige beheerders van sat4all ook de leden te bedanken voor hun aanzienlijke input. smile

 

En dan hoop ik ook dat het Ron afkraken afgelopen is. We zitten immers niet op nujij.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: likus
Origineel bericht van: EasySat
Hoi Michel. Eingelijk moeten wij jou/Media Labs en natuurlijks de mods bedanken dat het board is blijven bestaan. Ik hoop dat het dan ook nog heel lang HET satellietboard blijft.

Guus


Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Ik vind het altijd leuk om hier eens rond te bladeren, en de overgang naar Media Labs heeft voor mij eigenlijk geen verschil opgeleverd.

Dus, een "bedankt" right back at you, Michel.


Ik heb het ook wel eens mis gehad,soms terecht soms mischien onterecht maar ook ik sluit me hier volledig bij aan.
Gr Loui
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...