Ga naar inhoud


[Sat4all] Bedankje aan alle leden


Michel

Aanbevolen berichten

als ik heel eerlijk ben.. heb ik weinig gemerkt van de wissel van eigennaar.

 

tuurlijk wel eens wat gelezen van en over mensen die het er wel een mening over hadden..

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Cobus R
Na Ron zijn dictatuur! is er gelukkig wel wat veranderd en dat is zeer positief. en hij zal zich dan ook nog eens achter zijn oor krabben over hoe en wat. maar ben blij met deze wijziging en dan vooral het iets soepeler beleid en dat vind je dus terug in het aantal en soort postings en zeker met de vriendelijkheid waarmee het nu gebeurd.

ik sluit dit stukje dan ook af met de woorden "zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten".



We moeten ook ff eens in de gaten houden wat hij voor ons gedaan heeft.
Niet alleen afkraken,waren oook lastige mensen en die moesten ook eens ff op de vingers getikt worden.
het is niet makkelijk om een forum bij te houden met meer als 10.000 mensen.

Hij heeft zijn best gedaan,laten we het ook zo houden en accepteren.


@Michel

Als je best doet,dan doe je het GOED.....Beter kan het toch niet,en zeurders heb je overal zitten.

Groet Sinto(.................john)

sinto's rule.....fun for everyone...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het niet fair om Ron af te breken deze heeft genoeg voor dit board betekend laten we dat niet vergeten maar dit terzijde. Ik kom hier alle dagen met plezier. Dus Michel en team ook jullie daarvoor bedankt.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je me nou vraagt waar ik me wel eens aan erger op dit board dan is het van bijdragen zoals Cobus R die hier bezigt.

 

Als je naar het topic kijkt, worden wij als leden bedankt voor het afgelopen jaar. Dan komt er een bijdrage waarin de situatie met vroeger vergeleken wordt. Vervolgens wordt Cobus R terecht op de vingers getikt en reageert daar weer op en dan vindt hij het een dag later weer nodig om er NOG eens op terug te komen. Volgens mij heb je er dan helemaal niks van begrepen.

 

In mijn eerste bijdrage had ik het over leven en laten leven, respect en dat soort zaken. Mijn ergernis zit hem voornamelijk in de richting die een topic op kan gaan die niks meer met het origineel/beginonderwerp te maken heeft. Gesatelleuter noem ik dat...

 

 

Groetjes van John uit Den Bosch

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach als je zoals ik meestal leest en af en toe eens reageert hier dan kon sinterklaas ook de scepter zwaaien.

Ik heb hier nog nooit van iemand last gehad of die nu ron sjaak of pietje en nu michel heet.

Het blijft een leuk board dus ga zo door.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...