Ga naar inhoud


[Sat4all] Bedankje aan alle leden


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Graag wil ik alle leden bedanken voor het massale vertrouwen in Sat4all.

 

Toen Media Labs dit forum overnam heb ik nog wel eens getwijfeld of dat wel een slimme zet was.

 

Je stelt jezelf als eigenaar wel bloot aan flamers en keyboard-heroes, maar al met al is dat 100% meegevallen.

 

Sat4all wordt weer een stuk beter bezocht en ook het dagelijkse aantal postings loopt steeds verder op.

 

Wij (en dan met name de moderators) doen ons uiterste best om op zo'n vriendelijk mogelijke manier te modereren. Soms gaat dat niet omdat niet iedereen even redelijk is en je ook niet met iedereen een goede conversatie kan voeren, maar in de meeste gevallen hebben leden juist wel begrip voor kleine terechtwijzingen en waarschuwingen en wordt het iedere dag aangenamer om over het forum te bladeren.

 

Nogmaals dank voor jullie enorme aanwezigheid en deelname aan dit forum.

 

Sat4all blijft dankzij jullie het beste en meest bezochte Satelliet TV forum van Nederland en Vlaanderen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bedankje terug is denk ik ook wel op zijn plaats,

Per slot heb jij wel het lef gehad ons soms zooitje ongeregeld over te nemen :D..... na een toch wel roerige tijd.....maar ben net als jij ook blij dat toch gelukkig de meeste leden en belangstellenden hier komen om hun hobby uit te oefenen en niet zozeer om de boel te lopen verzieken.

 

 

Groetjes............

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja , het was een moeilijk begin , maar de "problemen" die er waren zijn nu netjes opgelost , SAT4all u hoeft ons niet te bedanken maar wij bedanken al de satgenoten die zich onbaatzuchtig ELKE DAG zich inzetten om dit mooi forum in stand te houden

 

vanuit de ardennen ( net niet ondergelopen ) vriendelijke groeten en doe zo verder

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na Ron zijn dictatuur! is er gelukkig wel wat veranderd en dat is zeer positief. en hij zal zich dan ook nog eens achter zijn oor krabben over hoe en wat. maar ben blij met deze wijziging en dan vooral het iets soepeler beleid en dat vind je dus terug in het aantal en soort postings en zeker met de vriendelijkheid waarmee het nu gebeurd.

 

ik sluit dit stukje dan ook af met de woorden "zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten".

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Laat dat soort uitlatingen maar gewoon achterwege a.u.b.

 

Het is niet terecht en het is ook niet gezellig.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad veel rustiger hier en aangenamer dan vroeger.

 

Er heerst een ontspannen sfeer, lange tenen zijn korter geworden, etc .... en naar ik verhoop geeft dit ook de moderatoren minder (onaangenaam) werk.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wikkel op dit moment de klachten af die binnenkomen als er iemand gewaarschuwd wordt en de behoefte heeft om er over te kommuniceren.

Er zijn maar heel weing echte boze users die brutaal worden. Voor 98% van de klachten is er begrip voor en veel users bieden zelfs een verontschuldiging aan.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...