Ga naar inhoud


Gezocht: Goede actuele verzamelpagina voor radiostreams


MySat

Aanbevolen berichten

Van radiostreams is bekend dat ze toch nog wel wisselen van links voor de stream. Nog vaker gaan ze over naar flash players of soortgelijke oplossing. Da's vervelend, want dan doen zenders het op mijn internet radio het niet meer en moet ik aan de slag. Het updaten van die links is makkelijk, echter het vinden van een ACTUELE link iets minder / moeilijker. (Je krijgt veel oude URL's in je resultaten)

 

Daarom ben ik op zoek naar een overzicht van allerlei stream die gewoon actueel zijn (liefst met last updated datum erachter) voor aac+, winamp en wma stream.

 

Heeft iemand goede ervaringen ?

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: iemand
kzit met hetzelfde (probleem)

enige wat we kunnen doen is hier elkaar aangepaste plugins delen.
Ik gebruik webradio-plugin V1.0 2009 op de DreamBox7000


Ik her en der wat musicpal's staan (100% internet radio's en niks meer of minder). Aan plugins heb ik niks maar we hebben beide wel up-to-date mp3-streams ;-)

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik voor al mijn audio MediaMonkey. Die heeft ook streams ingebouwd. Ik luister er nooit naar maar ik heb zo het idee dat die wel actueel blijven.

 

Misschien heb je daar wat aan? Installeer je MediaMonkey (een hele goede keus trouwens) en dan pik je daar de streams vanaf.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik luister al jaren internet radio en veel sites zijn niet actueel.

 

Ik heb me echter aangemeld op Vtuner.com , links zijn voor het grootste deel actueel en veel mediacenters/radios kun je helemaal vanaf deze site configureren. Mac nummer ingeven en hopen dat die je systeem kent zo niet moet je de streams handmatig plukken daar.

 

 

 

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...