Ga naar inhoud


Internet via Canaldigitaal


dunhans

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Tonskidutch
alsook altijd opletten...> aanbieding
dus na hoeveel maanden ga je het volle pond betalen.
dan kan het in totaal ook weer duurder worden dan je vorig provider.
ciao

je hebt volkomen gelijk, vergelijk maar eens met andere providers
de diensten die aangeboden worden.

internet tot 20 mb met tel.dus gratis bellen naar vaste nummers mag na de introductie aanbieding niet meer dan 25 euro kosten,



gr
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zou nog even mijn huidige snelheid doorgeven die ik nu nog heb met internetplusbellen van kpn met een laptop draadloos op de siemens experia box.

 

Download

Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 626.2 KByte/sec

(=5010 kbps)

Upload

Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 68.7 KByte/sec

(=550 kbps)

 

Groeten Dunhans

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aansluiten van CDS modem in 3 minuten.

 

Net weer de snelheid getest via speedtest.nl

 

Download

Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 505.4 KByte/sec

(=4043 kbps)

Upload

Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 89.4 KByte/sec

(=715 kbps)

 

Groeten Dunhans

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een 40 minuten is het al wat meer:

 

Download

Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 1255.5 KByte/sec

(=10044 kbps)

Upload

Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 73.9 KByte/sec

(=591 kbps)

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mijn modem ook binnen

nou...moet je het zelf allemaal doen, en zit er niet eens een uitleg in de doos

 

nu kan ik het zelf wel.. maar er zijn ook mensen die het niet zelf kunnen

 

het vreemde is dat ik nu het alles in 1 pakket heb..niet meer op "mijn canal digitaal" kan inloggen

 

ook nog geen bericht gehad over het/de emailadres(sen)

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde verhaal. Telefoon werkt nog niet, ik krijg een onderbroken kiestoon en dat betekend dat de activatie niet goed is verlopen.

Tenminste die uitleg staat op de bijgeleverde cd-rom. Er zou een brief moeten komen met activatiecode's voor de telefoon, als die er nog niet is, wacht dan met de activatie van de telefoon. Ook nog geen uitleg over e-mailadressen, maar ik gebruik nu g-mail.

Draadloos internet en Skype, mail binnenhalen via gsm en wifi, WhattsApp via wifi/gsm doen het goed.

Groeten Dunhans.

 

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds géén brief of mailtje van internetprovider CDS alles-in-een met activatiecode's en uitleg om mijn telefoon werkend te krijgen.

Kan ook niet meer inloggen op MIJN CANALDIGITAAL.

Dus even opnieuw mijn wachtwoord opgevraagd, krijg gelijk antwoord met hetzelfde wachtwoord wat ik invoer! Er komt de melding, het inloggen is mislukt, raar-raar!

Wie weet er een mailadres van CDS?

Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik ook al zei...

ik kan niet meer inloggen op "mijn canal digitaal"

ook geklikt op wachtwoord vergeten maar die geeft idd hetzelfde wachtwoord als waar ik mee in wil loggen

 

kom er niet meer op...ik zal morgen ff bellen

 

wordt vervolgd

 

Gr Johannes

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was vanavond bij een kennis die ook een "MIJN CANALDIGITAAL" heeft.

Ik log in (op zijn laptop met dongel) met -mijn eigen- e-mailadres en wachtwoord.........

En wat denk je, ik zit op die kennis zijn account???????

Dus bij CDS wordt je ingelogd via je IP adres, kan dat?

Wie test dit ook eens uit?

BVD, groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan nu ineens weer wel inloggen op MIJN Canaldigitaal!

Vanavond een mail gedaan naar de klantenservice met de vraag hoe ik de telefoon kan activeren, want volgens de gebruiksaanwijzing op cd rom heb ik activatiecode's nodig. Wordt vervolgd.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier inmiddels een stuk wijzer geworden

 

ik heb een bericht achtergelaten op het forum waar canaldigitaal actief is, en had binnen een halve dag reactie... gister hebben ze mij terug gebeld.. en excuus aangeboden

 

ze hebben nog problemen met VOIP

 

en het email adres is je naam en postcode

voorbeeld....

mijn naam is J van der Heide en mijn email adres is geworden

jvander.heide.0000xx@canaldigitaal.nl waarbij de 0000xx voor mijn postcode staat dus voorletter(s) punt achternaam punt postcode at canaldigitaal.nl

 

kreeg ook mijn wachtwoord via de telefoon omdat ze problemen hadden met het versturen van de brieven

 

inloggen kan via http://post.canaldigitaal.nl/

je kan dan 4 email aliassen aanmaken via https://e-mailbeheer.canaldigitaal.nl/

 

en je andere vraag inloggen op "mijn canaldigitaal" ik heb hier ook 2 inlog-accounts ook 1tje voor mijn vader, maar geen probleem dat hij kijkt naar IP, ik kan gewoon tussen de 2 accounts switchen (ik gebruik firefox)je moet je natuurlijk wel iedere x uitloggen

 

hoop dat een ieder zo weer wat wijzer is geworden

 

Gr Johannes

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Johannes,

 

Bedankt voor je reactie, ben heel wat wijzer weer.

 

Die kennis zal wel niet uitgelogd zijn geweest, dus dat is de oorzaak geweest. Nu werkt MIJN Canaldigitaal weer goed.

 

Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dunhans,

 

ik ben blij dat ik je toch een beetje geholpen heb

alle kleine beetjes helpen

 

wil je pop3 gebruiken... dan zijn hier de instellingen

pop3= incoming.canaldigitaal.nl

SMTP= outgoing.canaldigitaal.nl

 

Gr Johannes

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...