cookie monster Geplaatst: 20 december 2025 Geplaatst: 20 december 2025 Een AI filmke , maar wel grappig: Geen AI , en de laatste is werkelijk 😆😁 😆😏 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 28 december 2025 Geplaatst: 28 december 2025 (aangepast) Enkele leuke grappige fragmenten: 9% Engels , 1% Spaans & 90% Frans , maar de humor spreekt boekdelen 🙂👌 Deze kwam plots bij mijn youtube videoaanraders opdagen !! https://en.wikipedia.org/wiki/Grock 29 december 2025 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
gerrit B Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Oké ik geef het toe het is geen youtube maar je krijgt er wel een glimlach van op je gezicht. frikandel zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen