Ga naar inhoud


Breaking News: Brein achter 9/11 ontmaskerd!!


Greatone

Aanbevolen berichten

Osama bin Laden mag weer tevoorschijn komen uit zijn grot. Niet hij is het brein achter 9/11, maar rapper P. Diddy. Tenminste, als we de Amerikaanse Valerie Joyce Wilson Turks moeten geloven. De vrouw claimt dat Diddy ervoor heeft gezorgd dat het World Trade Center in New York vernietigd werd. Maar dat is niet het enige.

 

Zo zou Diddy ook de vader zijn van haar zoon. De jongen is inmiddels 23 jaar oud en volgens zijn moeder verwekt tijdens een date, waarbij de zanger de vrouw zou hebben verkracht. Diddy zou haar en haar kinderen regelmatig komen mishandelen. Bovendien zou hij er voor verantwoordelijk zijn dat haar zoon in een rolstoel zit.

 

Om het af te maken heeft de vrouw een omgangsverbod tegen de zanger geëist. De rechter heeft dit verzoek al afgewezen en zal zich 31 januari buigen over de rest van de vreemde aanklacht. Dan zal ook bepaald worden of de vrouw de gevraagde 900 miljard dollar aan alimentatie én 100 miljard aan misgelopen inkomsten zal krijgen.

 

P. Diddy, wiens echte naam Sean Combs is, heeft nog niet gereageerd op de aanklacht en is vooral bezig met de opnamen voor zijn nieuwe album. Last Train To Paris is net uitgekomen en doet het vooralsnog in ieder geval in de Verenigde Staten erg goed.

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Ik vind vooral haar geld eis erg redelijk...

 

Ja je moet natturlijk wat ruimte over houden om te onderhandelen.

Stel je voor dat je anders maar een schamele 50 miljoen dollar zou krijgen. Dat kan toch echt niet.

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij is heel erg leuk maar;

Citaat:
Een psychose is een psychiatrisch toestandsbeeld (psychische aandoening), waarbij de patiënt het normale contact met de - door zijn omgeving ervaren - werkelijkheid geheel of gedeeltelijk kwijt is.

In Nederland wordt je dan beschermd en wordt je in een kliniek opgenomen en krijg je medicatie.

In de VS wordt je blijkbaar met naam en toenaam te kakken gezet voor de hele wereld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ronaldsl
mmmmmmmmmm , ik wil wel te kakken worden gezet hoor........voor 100 miljard...... krijgen alle leden van sat4all 1 mil



Ronaldsl, dan wil ik wel vriendjes met je worden. Voor 1 miljoen kan ik best een hoop hebben...

Maar ja, blijft een waanzinnig bericht. 900 miljard, zoveel nullen passen volgens mij niet eens op mijn bankafschrift. Maar ik zou het wel willen proberen.

Wat een idioot bericht...

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Tenminste, als we de Amerikaanse Valerie Joyce Wilson Turks moeten geloven.
azsjemenou :D


Origineel bericht van: Greatone
Om het af te maken heeft de vrouw een omgangsverbod tegen de zanger geëist. De rechter heeft dit verzoek al afgewezen en zal zich 31 januari buigen over de rest van de vreemde aanklacht.

Dan zal ook bepaald worden of de vrouw de gevraagde 900 miljard dollar aan alimentatie én 100 miljard aan misgelopen inkomsten zal krijgen.

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...