Ga naar inhoud


Bon voor te snel rijden


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


Ik had ook wel eens begrepen dat men in Duitsland meer vreest voor een punt dan voor een boete.

 

Ooit ook eens mogen doneren aan een Duitse buurgemeente hier voor foutief parkeren(het was een fijne ruime parkeerplaats, maar bedoelt voor bussen). Of ik €15,- wilde overmaken. Dat zijn bedragen waar ik mee kan leven :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een punt gaat nog, maar bij 14 punten beginnen ze een probleem te worden.

Bij 18 punten kan je gaan lopen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

afgelopen zomer op de ring van Berlijn reed ik 20km te hard en zat niet op te letten, flash en ik kreeg 3 mooie foto's thuis en een boete van ....... 30 euri's

Een koopje in vergelijking met Nederland en het doel is hetzelfde want de volgende keer let je wel op je snelheid.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan komen jullie er met zulke bedragen wel erg makkelijk vanaf... Ben vorig jaar aangehouden omdat ik 45 te hard reed. 300 euro boete en gelijk betalen.

 

Een paar weken later kreeg ik nog een brief thuis met daarin de mededeling dat ik 3 punten heb gescoord en een maandje niet in duitsland mocht rijden. Zo'n rijontzeggng heb je trouwens wel een makkie aan. Je mag zelf kiezen welke maand je niet wilt rijden, dus je kunt gemakkelijk een maand kiezen waarin je toch niet naar duidsland gaat. Als je die maand maar binnen een half jaar opneemt.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tenzij je in Duitsland woont, dan is een maand lopen geen pretje.

 

En je mag alleen de eerste keer zelf kiezen, wanneer je het rijbewijs wilt afgeven.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, daar wordt hier ook anders over gedacht.

Hier kan je ongestraft een politie wagen inhalen met 200+ Km/h.

 

Maar zonder dollen, de regels worden over het algemeen hier beter nageleefd, en een agent zal afhankelijk van de situatie eerst waarschuwen i.p.v. bekeuren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: snopper
Nee, de Duitse politie is zeker niet kapot gemanaged met prestatie contracten zoals de Nederlandse politie is ....

Ken er een paar prive, echt aardige lui, ook als je ze in uniform tegenkomt ..

Snopper


Ik ken er ook een paar.
Waren normale mensen,maar na een aantal jaren amsterdam is hun kijk op de wereld echt wel verandert.
Waar jullie het over hebben zijn vermoedelijk dorpsagenten.

Alles wat in de grote steden werkt heeft het niet zo makkelijk kan ik je verzekeren.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...