Ga naar inhoud


Dreambox live op iPad en iPhone


paulie89

Aanbevolen berichten


  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan ik mij niet voorstellen, zie ook alleen maar een wifi verbinding in het filmpje wink

 

 

Edit, zie het al. Geen meerwaarde.

 

# HD-TV is currently not supported

# Streaming over 3G is currently not supported

# iPhone 3GS or older devices are too slow for Dreambox LIVE

 

 

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik neem aan dat de app bedoeld is voor in-house streaming.

 

Dat zou prima kunnen werken. OPlayer doet dat immers ook goed, alleen is die app erg onhandig omdat je niet gemakkelijk kunt zappen.

 

Als het goed werkt, hebben ze zeker één koper wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IdreamX doet alles wat ik wil( en dat is 100 keer meer als bovenstaand "ziet er alleen maar mooi uit" appie ), nadeel voor sommigen, is mac en moet aan staan.

 

 

Edit, en daar gaat deze app ook gebruik van maken straks wink

 

Can i use Dreambox LIVE over the internet?

 

Not at this moment. The uncompressed data is just too heavy for transmitting it over the internet. But a streaming solution over pc/mac could be possible in the near future.

 

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay,

 

Voordeel van deze app lijkt me de rechtstreekse koppeling met de dreambox en geen afhankelijkheid van een computer (tenminste dat is een voordeel). Wat betreft verbinding over 3G, inderdaad, zonder aanvullende maatregelen is dat niet mogelijk.

 

Echter, voor mij is het voornaamste voordeel dat je rechtstreeks (zomder gedoe als bij de Oplayer) naar de dreambox(cloon) toe kan.

ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird.

 

 

Locatie: 1339

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: guppje29
is die app al beschikbaar?
kan hem nog niet vinden namelijk.


Citaat:
Sorry to keep your folks waiting, but Apple still hasn’t approved Dreambox LIVE so far. I hope there are getting the review done within the next few days.


Apple heeft de app niet niet goedgekeurd, maar de maker verwacht dat dit in de komende dagen in orde moet komen en dan is ie beschikbaar via de normale Appstore voor 5,99 euro.

M_Z
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben der eigenlijk niet zo voor, ik vind dat er voor goede software betaald moet worden. Lijkt mij een goede manier om de ontwikkelaar(s) te belonen,

 

Maar zal het vanavond proberen via installous te uploaden En in de hoop dat diegene hem alsnog koopt. Voor 5.99-. is het zeker de moeite waard..

 

GrN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Extreme001
En voor 6 euro wil ik hem liever een keer testen.


Dus moet een ander hem maar kopen, haha. Zo gek zou ik dus niet zijn.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...