Ga naar inhoud


Dreambox live op iPad en iPhone


paulie89

Aanbevolen berichten


  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ben er toch nog niet wild enthousiast over. Dan werkt de oplossing met Air Video voor mij toch beter. Die werkt wel niet 'out of the box' maar je hebt dan ook meer functionaliteit (ook streamen buitenshuis, ook enigma1, ...)

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
Is trouwens ook prima te gebruiken op de 3GS, als het nog wat hapert, dan ff removebackground uitvoeren, loopt het vlekkeloos.


Inderdaad hier ook werkend gekregen op een iPhone 3GS. Je schrijft dan even snel tussen de regels door "removebackground uitvoeren", moet je er wel even bijzeggen dat hiervoor je iPhone gejailbreaked moet zijn en dat je dan via Cydia de app. SBSettings moet installeren, en daarna de SBSettings toggle Removebackground. Overigens een prima app. waarmee je dus niet je achtergrond maar de programma's die op de achtergrond draaien, kunt stoppen. Hierdoor komt er meer performance vrij en dan loopt Dreambox live wel goed op je 3GS. Ik denk dat dit voor iPhone4 bezitters ook niet slecht is om even mee te nemen als je haperend beeld krijgt. Ook is de WiFi kwaliteit erg belangrijk. Ik krijg in de woonkamer (waar de router staat) prima beeld, maar boven op de slaapkamer is de netwerk performance al te zwak denk ik, want hier hapert het beeld wel iets, geluid blijft prima doorlopen.

M_Z
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
Houd me klep wel voortaan

Waar is dat nu goed voor Harley, je moet je niet zo snel aangevallen voelen!

Ik vond het juist prima informatie van jou, maar omdat hier juist niet alleen gevorderde gebruikers ook willen meelezen heb ik er een iets uitgebreider en duidelijker verhaal van gemaakt.

M_Z
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben helemaal gelukkig. De clarke is terug, geen knipperende blauwe ledjes meer zoals twee weken terug en een ontvanger die weer gewoon opstart. Kan ik eindelijk de App uitproberen. Hij werkt op IPAD wifi, Iphone3gs Wifi en bovendien ook over 3g (mits voorzien van de nodige hulpmiddelen).

Wat betreft het laatste nog 1 issue te gaan, de bandbreedte uitgaand. Deze is te smal voor de stream (0.8 Mb/s). Binnenkort aan het glas (of zou het de vpn tunnel zijn)

Wel 10 minuten nodig gehad voor de verbinding dankzij blanco bouquet in de kanalenlijst (daardoor geen verbidningsfoutmelding). Daarna werkte de app.

ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird.

 

 

Locatie: 1339

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...