Ga naar inhoud


seca en irdeto op mm9500


Gast

Aanbevolen berichten

@Lunatic, niets is onmogelijk, maar 3x8=24. Er komen ook nog clock signals bij.<BR>Wat de GAL doet, weet ik niet, maar moet dan wel voor de control signals van het <BR>parallele command interface zijn. (niet-CI > serial I2C bus)<BR>IK heb een 9600, dus hoeft voor mij niet laugh.giflaugh.gif <P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@Derrick, maar geloof je nu dat ik het verschil weet tussen de CI en CA smile.gif)<P>De volgende poging zal zijn om 4 CI's aan te kunnen sluiten. Maar hiervoor heb ik de data nodig van het "CI" protokol ik wil namelijk een VIRTUELE CI maken en waaronder dan 4 echte CI's komen te liggen. Wie kan me helpen ??<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vraagje Lunatic,<P>Met een virtuele CI moet ik dan denken aan zoiets als een dubbele smartcard lezer waarbij het CI slot in een 9600 uit te breiden is naar 2 of 4x CI ? zoja is dit dan ook zelf te maken ? De meerdere CI sloten zijn wel te vinden alleen dan nog het probleem met de data/ clock bus van de verschillende ci's en de keuze er tussen in de software.<BR><P>------------------<BR>Groeten, Belec

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Derrick, als ik daarin kan vinden hoe de menu's etc opgebouwd zijn in een CI. Dan kun je me er inderdaad mee helpen. Neem aub contact met me op.<P>@Belec, juist in principe moet het hetzelfde gaan werken als een blocker. Dus de cams gaan parallel lopen. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er al iemand die twee CI's tegelijk heeft draaien in een 9600? in dat geval heb ik zeker interesse , volgens de firma in urk was dit niet gemaakt.........en dus ook niet op de markt frown.gif<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk ik hoor nu al een tijd die verhalen van nokia 9500 kan Irdeto en seca ontvangst zichtbaar maken en dit met een ontvanger genaamd Nokia Mediamaster 9500 hahaha.<BR>Ik weet een ding als ik daar echt iets zou voor hebben zou ik een site openen met alle tools er op om dit echt te kunnen maken .<BR>Kijk hier word enkel maar geschreven .<BR>Waar zijn die bewijzen .<BR>Ik kan ook vertellen dat ik 100000 zenders ontvang hier maar dan gaan er echt vele plezier hebben aan mijn leugens .<BR>Dus ik hoop echt bij deze dat die kerel die daar beweerd tovenaar te zijn met zijn Nokia dringend een met echt bewijzen afkomt inplaats van hier de dikken nek te komen uithangen.<BR>Het is toch een hobby zeker of is het hier soms een prive club aan het worden.???

Link naar reactie
Delen op andere sites

rustig aan,<P>het gaat niet om Irdeto/Mediaguard op een 9500, maar om een CI op een receiver met imbedded Cam. Of het Lunatic gelukt is weet ik niet, maar in principe zou 't kunnen.<BR>Als je echter een 9600 voor de ombouw moet slopen is dat natuurlijk nonsens.<P>@Lunatic, je hoeft met de ontvanger nergens naar toe, maar een bewijs voor dat wat je beweert zal wel leuk zijn. Anders moet je je wel met Sh****a laten vergelijken.<P>Een heel ander verhal is de 9600 of elke andere CI ontvanger met twee of meer CI's tegelijk laten draaien (max. 16). ik weet wel hoe dat in principe werkt, maar gezien heb ik het nog niet.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lunatic, Rij naar die Sat-zaak in U**n en laat het ff weten want dan kom ik ook kijken (proeven).<P><P>------------------<BR>Wie met beide benen op de grond blijft staan..... komt niet ver......!!!<P>Ciao for now (greetings from) Saturn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom weer zo negatief tegen Lunatic.<BR>Hij heeft toch zelf aangekondigd dat hij hem ergens wil laten zien??Aangezien er volgens mij niet meteen een satshow ergens is, kunnen jullie toch wel een plek vinden??<BR>Kom ik ook zeker kijken. Anders zoek je gewoon een hotel ergens in't midden van 't land. Ik neem wel een schoteltje mee. <BR>Kunnen we er mischien meteen een sat4all meeting van maken en zo veel gegevens uitwisselen.<P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet zo negatief tegen Lunatic !!!! nou word ie helemaal mooi zijn post is al dik een maand oud niet een paar dagen hoor !!! Enne die mail die ik AL EEN MAAND te goed heb van je laat die maar zitten vriend ik geloof je niet meer en daar mee af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...