Ga naar inhoud


seca en irdeto op mm9500


Gast

Aanbevolen berichten

Heren,<BR>Het is de laatste tijd wel heel erg stil hier! Was het een sprookje? Was er afgelopen weekend iets te zien in U**n?<BR>@Lunatic: je laat je toch niet kennen na al je uitspraken!<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als het goed is zie ik het binnenkort.<BR>Mij is verteld dat het ECHT werkt.<BR>Ik zie jullie al denken maar goed.<BR>Ik probeer een camera mee te nemen en neem er foto's/film van als het mag van de maker(s) ervan.<BR>Ik hou jullie op de hoogte als er niet iets eerder online wordt gezet<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het dan ook eens mogelijk zijn om een technisch schema voor downloaden op dit forum te zetten zodat bekeken kan worden hoe dit moet gebeuren?<BR><P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

nou ik denk het ook hoor<P>Het is toch alweer 10 dagen geleden dat Buiter bewijsmateriaal zou verzamelen (als hij het mocht van de makers)<P>Als er nu eens een datum wordt afgesproken wanneer er iemand van ons eens gaat kijken naar zo'n werkende nokia 9500 met seca, dan kunnen wij er ons op verheugen!!!<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Sinterklaas bestaat echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<BR>of zou die baard...................................................................<P><BR>Nowtv<BR> cool.gif<P>------------------<BR> felix.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maar waar je in geloofd.De bekende stilte voor de storm hebben we gehad,geen storm, en nu sinterklaas, wat is het volgende?[Misschien toch het lang verwachte cadeau???] Er is een clublied met de volgende tekst. géén Woorden maar Daden.<P>------------------<BR>Met Vr. Gr. PietBem<P>=What's in a Name? =

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens jongens en meisjes<P>Gewoon nog even de moed er inhouden.<BR>Nog even blijven reken dat verhaal en dan is het weer 1 april.<BR>En dan klopt alles weer, toch heren technici<BR>Ons maar laten geloven dat Irdeto Seca kan worden.<BR>We komen niet allemaal uit een ei.<P>Franse Piet<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals al eerder gezegd Franse Piet. Diverse mensen hebben het werkend gezien zowel in Nederland en Duitsland. Echter door een hoop mensen is al gezegd dat het een vrij arbeidsintensief werkje is. <P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...