Ga naar inhoud


seca en irdeto op mm9500


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Laat ik nou net komende zaterdag in Uden een afspraak hebben. Dus LUNATIC wie A zegt............<BR>laat al dat moois eens zien.<P>GAROETUH SPJ<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lunatic,<P>Op 14 September heb ik je een mailtje gestuurd hierop heb ik NOOIT een reply van je gehad, je gaat toch niet dezelfde kant op als Shimanda666 met alleen woorden maar geen daden !!! Pak die ontvanger op rij naar de sat zaak in Uden en laat dat ding daar zien ("werken") dan horen we hier van zelf of je LULKOEK verkoopt of niet. Als ik dat voor elkaar had (Irdeto/Seca) op een Nokia dan liet ik me in iedergeval niet afzeiken op dit board en kwam ik a.s.a.p. met dat ding op de proppen om het tegendeel te bewijzen.<P>SatTurk.<P><p>[This message has been edited by SatTurk (edited 09 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou fantastisch zijn als je een seca module in de 9500 kunt bouwen!! Ik hoop (ECHT) dat de info hoe je dat moet doen als hobbyprojekt op internet komt te staan. <BR>Jammer alleen dat die ci-modules nu zo schaars en duur worden. <P>Is het iemand wellicht gelukt een irdeto cam om te bouwen naar seca? Dit klinkt erg wild maar als ik kijk wat er gebeurt als je op een seca kanaal afstemt en je logt met voyager dan zie je dat er een hele berg data richting kaart wordt gestuurd. <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt dus echt. Heb het inmiddels van diverse bronnen gehoord en is door iemand al draaiend gezien. Op zich vallen de kosten voor de zelf knutselaars mee. Is wel een moeilijk en tijdrovend werkje. Als je het zou moeten laten doen en je zou daarvoor het volle uurloon moeten betalen is het kopen van een secadoos misschien een beter alternatief. Maar het is dus mogelijk.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin toch ook nieuwsgierig te worden!!!<P>Wanneer komen we meer te weten over dat ombouwen!!!<P>Aan wat voor prijs moet ik denken als ik mijn ontvanger wil laten ombouwen!!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier blijven ze zweren dat het NIET kan, hier betekend in Macedonie, en dat het allemaal om trucjes gaat met een andere print! Maar mocht het wel waar zijn, de uurloon is hier 4 marken dus dan kan ik mijn mm9200 wel laten ombouwen..maar schema en uitleg hoe dit moet gebeuren?<BR><P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...