Ga naar inhoud


seca en irdeto op mm9500


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hée Lunatic,<P>Ik wil dat ook wel eens zien werken.<BR>En ik geloof best dat er mensen zijn die zeggen dat ze het hebben zien werken.<BR>Nou ik wil het met mijn eigen ogen zien.<BR>Daar wil ik wel 20 min voor rijden.<P>Bye Mr 007<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Saturn, ik heb die site even bekeken en voor zover ik het kan lezen/zien is dit gewoon een dubbele kaartlezer voor OF Irdeto OF SECA, en niet voor 1 SECA en 1 Irdeto kaart tegelijk. Ze willen er waarschijnlijk alleen maar mee zeggen dat het ding te gebruiken is in beide CI's en/of ontvanger/decodeerdozen...<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hi Multiale Media-ers 9500,<P>De discussie is zo'n beetje een zachte dood gestorven en met het (henen) gaan van onzer TB (snik) vraag ik me sterk af of wij met z'n allen nog een keer die excursie gaan doen (as 't ff ken o.l.v. TeeBee). Met deze reply wil ik opnieuw een beetje leven in blazen omdat ik èrg geïnteresseerd ben.<P><P>------------------<BR>Wie met beide benen op de grond blijft staan... komt niet ver......!!!<P>Ciao for now (greetings from) Saturn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja goeiendagschotel allen...<P>@Saturn: Leuk idee om de discussie weer een zwengel te geven smile.gif<P>@all: Maar gelooft er hier nu echt iemand dat zo'n wonder 9500 bestaat? En dat Lunatic zo'n beestje heeft draaien??? No way! <BR>Effe wakker worruh !<P>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die Lunatic zo'n omgebouwde Nokia heeft dan moet ie maar eens met hard bewijs komen!!!<P>Ik zelf geloof er ook niet in!!!<P>Hoeveel gaat dat wel niet kosten dat ombouwen!!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,<P>Daar ben ik dan weer, ik heb namelijk een job waarbij ik regelmatig in het buitenland zit en zo dus ook de laatste 2 weken. Mijn aanbod staat nog steeds. Maar het lieftste laat ik mijn ontvanger op een op andere bijeenkomst zien. Ik heb liever niet jan en alleman bij mij over de vloer. Dus waar en wanneer kan ik de ontvanger laten zien.<P>Het liefste alles hier posten en niet per e-mail<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoef het niet te zien, ik hoop dat ik je op je woord kan geloven.<P>Kun je vertellen wat voor een soort modificatie(s) er moeten worden toegepast en waarop? Dat is voor mij veel interessanter ;-)<P>Jarno<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi fans,<P>Op zich zou ik het best willen zien, als echter genoemde modificatie (ook voor mij en andere nit-wits) duidelijk 'te schetsen' is dan zou ik zeggen: "Give it a try"...!!<P> <P>------------------<BR>Wie met beide benen op de grond blijft staan..... komt niet ver......!!!<P>Ciao for now (greetings from) Saturn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Derrick,<P>neem maar eens contact met me op !!! Ik weet echt wel het verschil tussen een CA en een CI. <P>De modificatie bestaat uit:<P>1 x connector<BR>3 x 74F245 (2x voor address bus 1x voor databus)<BR>1 x GAL16v8 (zelfde als in de 9600 zit)<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lunatic, kletspraat<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Ik heb zelf hier zo'n ontvanger staan. (Hoe kan dat nu zie ik jullie denken ??? Nou heel gewoon omdat ik dit ZELF gemaakt heb).<HR></BLOCKQUOTE><P>je weet niet eens wat het verschil is tussen CA en CI<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een eerder aanbod is je al door Sat4All gedaan om eens contact met ons op te nemen via email. Ik kan me het ongeloof van sommige mensen wel begrijpen hoor. Technisch is het een moeilijke, volgens sommige experts zelfs een onmogelijke, klus om het voor elkaar te krijgen. Maak bijv een fotootje en plaats die hier of geef eens wat meer details wat je allemaal heb gedaan bij deze modificatie. Denk dat het dan voor vele gebruikers van dit board een stukje geloofwaardiger overkomt en niet meer een wildwest story is, wat overigens niet wil zeggen dat ik denk dat het niet zou kunnen. Er gebeuren soms wel gekkere dingen op zeer onverwachtse momenten.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...