Ga naar inhoud


Hoogtevrees hier krijg je echt rillingen van


Sigma

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Madshark
Origineel bericht van: ceesv
Bedenk ook eens hoe het is om weer af te dalen.

Er zijn een paar plekken op die mast, waar je op de tast met je voet de weg naar beneden moet vinden.


Ik zou dan weer een chute meegenomen hebben, en na de klus vanaf gesprongen zijn. Sneller beneden en wat meer sensatie tijdens je werk wink
Mast is daar hoog genoeg voor.


dat dacht ik ook want naar beneden is nog moeilijker dan naar boven.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
Origineel bericht van: Eddy VL

Een vertikale wand van 550 m beklimmen? In stukjes van 40 cm per keer?

's Morgens beginnen met spek en eieren denk ik...
en 's avonds vroeg het bedje in...

Ik denk dat het een behoorlijke tijd zal duren eer ze boven zijn.

Eddy Vl


Volgens het commentaar gaat het grootste gedeelte met een hijsbakkie.
Ze hoeven slechts het laatste gedeelte te klimmen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aantal jaren terug had ik een klus waarbij ik zendinstallaties moest inregelen en satellietschotels uitrichten op daken van flats, watertoren en zendtorens door het hele land.

 

Dat was een fantastische klus. Soms moest ik een 15kg "portable' HP8594 spectrum analyzer mee naar boven sjouwen. Dat was minder leuk.

 

Ik heb pas een veiligheids setje gekocht toen ik op 110m hoogte op de KEMA toren in Arnhem een schotel moest uitrichten die precies op de rand van de reportagering gemonteerd was. De LNB stak buiten de ring uit. Met 1 hand mezelf vasthouden en de andere hand de dish proberen te richten op de rand van de ring. En daar was dus geen veiligheid hekje of zo, 1 verkeerde stap en je kon genieten van een paar seconden vrije val. smile

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb pas een veiligheids setje gekocht toen ik op 110m hoogte op de KEMA toren in Arnhem een schotel moest uitrichten die precies op de rand van de reportagering gemonteerd was. De LNB stak buiten de ring uit. Met 1 hand mezelf vasthouden en de andere hand de dish proberen te richten op de rand van de ring. En daar was dus geen veiligheid hekje of zo, 1 verkeerde stap en je kon genieten van een paar seconden vrije val. smile

Dus even Apeldoorn Bellen,of toch maar de Arbeidsinspectie,een ongeluk zit in een klein hoekje,voorje het weet is het te laat.Over 100 jaar zijn we allemaal dood,dus geniet van het leven,want voor je het weet is het te laat. shocked
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: joopv
Een aantal jaren terug had ik een klus waarbij ik zendinstallaties moest inregelen en satellietschotels uitrichten op daken van flats, watertoren en zendtorens door het hele land.

Dat was een fantastische klus. Soms moest ik een 15kg "portable' HP8594 spectrum analyzer mee naar boven sjouwen. Dat was minder leuk.

Ik heb pas een veiligheids setje gekocht toen ik op 110m hoogte op de KEMA toren in Arnhem een schotel moest uitrichten die precies op de rand van de reportagering gemonteerd was. De LNB stak buiten de ring uit. Met 1 hand mezelf vasthouden en de andere hand de dish proberen te richten op de rand van de ring. En daar was dus geen veiligheid hekje of zo, 1 verkeerde stap en je kon genieten van een paar seconden vrije val. smile


Als je dit soort acties bij ons (en vele andere bedrijven) doet wordt je onmiddelijk ontslagen...

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Als je dit soort acties bij ons (en vele andere bedrijven) doet wordt je onmiddellijk ontslagen...


Ach, allemaal overregulering.

Doe mij maar de echte
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...