wian Geplaatst: 23 februari 2011 Delen Geplaatst: 23 februari 2011 Ja de standaard zilveren afstandsbediening van de 7000/7020/7025 werkt goed. Die op de foto hierboven met de extra zwarte knopjes alleen niet. hobby4all Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cobus R Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2011 Ok nogmaals thanks dan ga ik maar z'n mooie decoder aanschaffen. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M_Z Geplaatst: 23 februari 2011 Delen Geplaatst: 23 februari 2011 Origineel bericht van: wian Die op de foto hierboven met de extra zwarte knopjes alleen niet. Ik denk dat dit een DM8000 afstandsbediening is. Die doet het dus niet, werkt ook niet op een kleiner model van Dreambox namelijk. M_Z Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
korsan Geplaatst: 23 februari 2011 Delen Geplaatst: 23 februari 2011 werkt dit ook op een Vu Duo? H9.Twin ::: H9.2H ::: H9.S ::: HD1265 ::: H2H :::::::::: WaveFrontier T90: 1W, 3, 7, 13, 16, 19, 23, 28, 42E :::::::::: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast dylantje Geplaatst: 24 februari 2011 Delen Geplaatst: 24 februari 2011 Koop gewoon een one for all. Dit echt de allerbeste ab die er te vinden. ALLES is in te stellen.. Met een "gratis" helpdesk erbij... Al jaren zo'n ding elk merk apparaat werkend gegarandeerd. Zelfs per toets in te stellen.. Dus voor geen enkele originele, alleen maar mijn kameleon... En waarschijnlijk binnenkort de nieuwste versie van OFA.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cheapwatcher Geplaatst: 25 februari 2011 Delen Geplaatst: 25 februari 2011 Ik zou toch voor een Logitech Harmony gaan. Veel mooier en prima in te stellen via de computer. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cobus R Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2011 Ik heb de dream ab werkend gekregen met de et9000 maar ik kan in die file niet zien dat er wat staat en als ik hem herstart of enigma moet herstarten moet ik met telnet weer het commando geven. echo "4" > /proc/stb/ir/rc/type Dit bovenstaande dus en dan werkt het weer is er een file of iets waar hij dat in wegschrijft ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
twel12 Geplaatst: 25 februari 2011 Delen Geplaatst: 25 februari 2011 Ik heb in de tail van /etc/init.d/bootmisc.sh dit toegevoegd: # # Change Remote to DM # echo "4" > /proc/stb/ir/rc/type Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cobus R Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2011 Aha dat is het inderdaad dan start hij op en zet gelijk de ir op 4 dat is mooi thanks. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tweakerd Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Jaahh lekker mijn vertrouwde AB terug .. me happy ET 9000 / DM7025+ openpli Astra 1 2 3 + Hotbird VisioSat BigSat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cobus R Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Me To De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fdm Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Bij mij werkt het ook ! AB van DB7020. Joepie! Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fdm Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Maar de knoppen voor het bedienen van de harde schijf cq opnemen en stoppen niet. Kan dit aangepast worden? Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cobus R Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2011 Dat zou ik wel eens willen weten zouden we niet de files uit een dreambox kunnen halen en die hierin zetten ? ik weet alleen niet welke files ik moet hebben. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
twel12 Geplaatst: 1 maart 2011 Delen Geplaatst: 1 maart 2011 keymap.xml handelt device input (RC or usb keyboard) af. Doe maar eens find /usr -name keymap.xml -print en je vindt alle keymap.xml files (ook afhandeling binnen de verschillende plugins). De "main" xml is /usr/share/enigma2/keymap.xml Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen