Ga naar inhoud


Probleem Samsung LED TV,constant een vlek in 't beeld.


Elwin

Aanbevolen berichten

Ik weet niet zeker of ik hier in het goede forum zit, maar ik heb een raar probleem met mijn Samsung LED TV. In het beeld linksboven zie ik constant een soort vlek, wat eruit ziet als een stukje plakband. Ik heb geprobeerd met de blauwe schoonmaakdoek het eraf te krijgen, maar het zit dus echt in de tv.

 

Iemand met dit probleem bekend? En wat is er tegen te doen? smile

 

Mijn tv is een Samsung 5100 32 inch LED televisie.

 

Foto's:

http://twitpic.com/4aqay4

http://twitpic.com/4aqbc6

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dit is meer iets voor de rokende soldeerbout!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Het valt me al een tijdje op, geen idee hoe lang het er al zit. Heb de tv gekocht bij de bekende electrogigant, en als ik 'm daar heen breng, ben ik hem met wat tegenzin weer 5 weken kwijt...


Zoek even op internet, hoe het precies zit met garantie, erbestaat nogal wat verwarring over.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tussen het LCD scherm en de LED backlight liggen wat witte plastic folie vellen voor de lichtspreiding.

er ligt gewoon een plakstripje van een van de kabelbevestigingen tussen, waarschijnlijk ontstaan door verplaatsing van het apparaat.

Houd het scherm even zodanig dat het plakkertje aan de onderkant zit en sla even voorzichtig tegen de dunne rand en niet tegen het LCD scherm.

Als het nu niet wegzakt.. moet je natuurlijk de vakman erbij halen.

 

Snurker

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Het valt me al een tijdje op, geen idee hoe lang het er al zit. Heb de tv gekocht bij de bekende electrogigant, en als ik 'm daar heen breng, ben ik hem met wat tegenzin weer 5 weken kwijt...


5 weken kwijt?!

Ik dacht dat de meeste fabrikanten tegenwoordig langs komen vanaf 32 inch platte TV's.

Voor mijn LG magnetron van van 99 euro kwam er zelfs iemand thuis, ik dacht dat ik dat ding van 22kg naar de winkel moest slepen. Ik kreeg van LG te horen dat het ook voor TV's vanaf 32 inch een monteur langs komt, maar heb daar geen ervaring mee. Mogelijk heeft Samsung ook zo'n nette service, want hoe platter, hoe gevoeliger voor transport, laat staan weer normaal in de doos krijgen als je die nog bezit.

Let wel op de garantie, maar dat lijkt mij wel duidelijk.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Snurker
Tussen het LCD scherm en de LED backlight liggen wat witte plastic folie vellen voor de lichtspreiding.
er ligt gewoon een plakstripje van een van de kabelbevestigingen tussen, waarschijnlijk ontstaan door verplaatsing van het apparaat.
Houd het scherm even zodanig dat het plakkertje aan de onderkant zit en sla even voorzichtig tegen de dunne rand en niet tegen het LCD scherm.
Als het nu niet wegzakt.. moet je natuurlijk de vakman erbij halen.

Snurker


Dat kan ik nog proberen. smile

Origineel bericht van: ilseonline
Origineel bericht van: Elwin
Het valt me al een tijdje op, geen idee hoe lang het er al zit. Heb de tv gekocht bij de bekende electrogigant, en als ik 'm daar heen breng, ben ik hem met wat tegenzin weer 5 weken kwijt...


5 weken kwijt?!

Ik dacht dat de meeste fabrikanten tegenwoordig langs komen vanaf 32 inch platte TV's.

Voor mijn LG magnetron van van 99 euro kwam er zelfs iemand thuis, ik dacht dat ik dat ding van 22kg naar de winkel moest slepen. Ik kreeg van LG te horen dat het ook voor TV's vanaf 32 inch een monteur langs komt, maar heb daar geen ervaring mee. Mogelijk heeft Samsung ook zo'n nette service, want hoe platter, hoe gevoeliger voor transport, laat staan weer normaal in de doos krijgen als je die nog bezit.

Let wel op de garantie, maar dat lijkt mij wel duidelijk.


Vorige keer toen ik bij die winkel een CD-speler voor reparatie wegbracht, ben ik 'm 5 weken kwijt geweest. Daarom ben ik niet zo huiverig voor reparatie.

Ga bovenstaande eerst proberen en anders is informeren bij de electrozaak. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Heb je nog actie ondernomen wat betreft dit probleem? Ik heb namelijk nagenoeg hetzelde, alleen is er gelukkig maar een kleine halve centimeter zichtbaar van het plakband. Het gaat hier om een samsung ue40d5000p led tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...