Ga naar inhoud


[Internet] welke provider


Eastwood

Aanbevolen berichten

Ik zit momenteel bij Tele2 (internet + bellen), maar die knijpt me op diverse punten af: geen Voip en geen newsservers en geen controle over mijn modem. Ik wil veranderen van provider maar ik kan geen wijs meer uit de aanbiedingen: welke providers ondersteunen wel voip en newsgroepen en kan dat in combinatie met bestaande telefonie? Modem is momenteel Samsung, een Thomson ST780WL krijg ik niet erop aangesloten.

Met vriendelijke groet,
Eastwood.
-------------
2x Vu+ Duo, Visiosat G4:[28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Eastwood
Ja, alleen heeft Telfort geen nieuwsgroepenservice.


Je kan ook een betaalde newsserver nemen, die zijn er al voor 30 € per jaar, met 8 lijnen en 360 dagen retentie. Heb ik ook met in combinatie Telfort :D

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Eastwood
Ja, alleen heeft Telfort geen nieuwsgroepenservice.

In gedachten denkend aan nieuwsgroepen en waar ze 'goed voor zijn'... Al zou Telfort dat hebben, dan had je er evenwel weinig aan. Je kunt beter een paar euro's besteden aan een betaalde news server.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik zelf Eweka i.c.m. Telfort. Bevalt uitstekend en ze werken op prepaid basis, dus je zit niet aan contracten vast.

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eweka kost je 7,50 € per maand, Lightningusenet kost je 30 € per jaar en biedt dezelfde service en snelheid. Die laatste kun je overigens ook per maand (2,50 €) nemen. Ik heb het al een tijdje in combinatie met Telfort en werkt prima.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Merkedesch

Gebruik nu Telfort en XsNews voor de nieuwsgroepen.

 

Voorheen had ik Xs4all maar met hun Newszilla had ik nog geen retentie van één week.

 

Verder was Telfort van alle "KPN" providers de enigste waar ik geen 9,95 p/mnd lijnhuur extra hoefde te betalen.

 

En verder was Telfort de enigste waar ik de 20Mbit mee zou kunnen behalen..En inderdaad ik download gemiddeld tussen de 17 en 20 Mbit :)(met Xs4all had ik hier max 10Mbit)

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...