Ga naar inhoud


[ET5000] Iemand al ervaring?


kurkie

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: zatnieuws
Ik weet niet of dit topic nog over de et5000 gaat maar wou toch even on topic reageren....
Resume, nog steeds zeer tevreden


Ik ook. Maar dat wordt hier aardig ondergesneeuwd met welles-nietes verhalen over de ET9000.
Al moet ik heel eerlijk zijn (en dat ben ik nu eenmaal), de nieuwe VU+ is NU ook een leuke optie. Maar het is heel simpel, die was er een paar maanden geleden nog niet.
Om deze het hoofd te bieden zal de prijs van de ET5000, denk ik, wel dalen; of er komt een vergelijkbaar type van Xtrend.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Satellietverkenn

*** Bericht verwijderd ***

 

Eerst op eigen verzoek aan de hand van een tijdelijke ban je account laten verwijderen en dan onder een andere naam met een anonieme proxy weer terug komen gebeurt hier dus niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet waarom ze iedere keer van die goedkope elco's gebruiken...

 

Als ik zelf al die elco's vervang dan ben ik ongeveer 4 euro kwijt (Japanse Rubicon of NIPPON KMF 105 graden elco's )

 

Hun kopen groot in dus het zal dan een euro of 2 á 3 zijn, waarom zou je voor 1,50 per box minder er goedkope elco's inzetten?

 

1 RMA en je bent alweer veel meer kwijt...

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 cent voor 100.000 boxen is al een groot spaarbedrag!!! Je moet het niet per box zien. Maar volgens Linkey zitten er helemaal geen 85 graden condensatoren in ieder geval in de voeding.... zo te zien heeft Xtrend hier dus niet op bespaard.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MagicOnline
Ik snap niet waarom ze iedere keer van die goedkope elco's gebruiken...

Als ik zelf al die elco's vervang dan ben ik ongeveer 4 euro kwijt (Japanse Rubicon of NIPPON KMF 105 graden elco's )

Hun kopen groot in dus het zal dan een euro of 2 á 3 zijn, waarom zou je voor 1,50 per box minder er goedkope elco's inzetten?

1 RMA en je bent alweer veel meer kwijt...


Samyoung word al jaren gebruikt door topfield (niet alle modellen) zover ik weet alle humax modellen, alle modellen van marusys dus ook vu+ en samsung om er maar een paar te noemen. Als deze elco's/condensators slecht waren dan zullen bijna alle koreaanse settopbox en veel koreaanse electronica producten minder zijn...

Als Rubycon zo goed is waarom worden ze dan niet meer gebruikt door dreammultimedia?
De condensators in de DM800HDse en DM500HD zijn van "goedkope" Taiwaneese merk jackcon.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Michel heeft volkomen gelijk!!

In Turkije bakken ze nu eieren op de et9000.

Met kamertemperaturen rond de 30 graden wordt dat ding bloedheet.

Veel webshops en oook de importeur raden een fan aan te sluiten/schaffen aldaar.

H9.Twin  :::  H9.2H :::  H9.S ::: HD1265 ::: H2H :::::::::: WaveFrontier T90: 1W, 3, 7, 13, 16, 19, 23, 28, 42E ::::::::::

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: zatnieuws
[

Ik weet niet of dit topic nog over de et5000 gaat maar wou toch even on topic reageren.

Ik heb de ontvanger nu twee maanden op de slaapkamer staan en kan tot heden er enkel zeer gevreden mee zijn. Ik heb er een usb disk op aangesloten en een netwerk mount met de dm8000 (woonkamer) en dit functioneerd gewoon goed.



Valt die usb schijf stil als er niet opgenomen wordt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...