Ga naar inhoud


[DM500HD] alternatief DM500HD


ariebside

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit te denken over een HD ontvanger.De DM500 HD vind ik nog best prijzig. Kunnen jullie alternatieven aanbevelen waarmee er voor mij niet veel veranderd behalve de aanschafprijs. Ik wil graag met gemini en ccCam blijven werken.

 

Ik hoor het heel graag!

 

groeten!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: ariebside
Hallo,
Ik zit te denken over een HD ontvanger.De DM500 HD vind ik nog best prijzig. Kunnen jullie alternatieven aanbevelen waarmee er voor mij niet veel veranderd behalve de aanschafprijs. Ik wil graag met gemini en ccCam blijven werken.

Ik hoor het heel graag!

groeten!


Of deze 800HD. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads..._di#Post1980174

Dat zeg ik... lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ariebside
...Ik wil graag met gemini en ccCam blijven werken.


Hangt ervan af hoe gehecht je aan Gemini bent, anders zijn er genoeg alternatieven die bijvoorbeeld OpenPLi draaien...
Link naar reactie
Delen op andere sites

HIER maak ik melding van een geduchte concurrent. En ja, voor deze ontvanger is er een Gemini plugin beschikbaar (niet dat je die nodig hebt om CCcam te installeren, sterker nog, dat gaat met Gemini zelfs niet meer via hun eigen Blue Panel).

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er schort nog wel het een en ander aan hoor. Enigma II loopt (nog) lang niet zo snel, goed en probleemloos als op een DM500HD.

 

Ik heb ze hier beide in een test.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ron1872
Is die tweede tuner een kabeltuner of ook een sattuner? Als het laatste het geval is, is dat absoluut een interessante ontvanger!


Ja dat kan bij de Azbox Premium HD+ vrijelijk gecombineerd worden, twee sat-tuners of een combinatie van DVB-C DVB-T en DVB-S2 tuners.

Michel, t/m RC5 was de ontvanger zeer traag inderdaad, maar sinds de DOM-versies is er met de Azbox echt een vergelijkbare snelheid als met de eerste DM800HD ontvangers. En qua satbiliteit heb ik niks te klagen, hooguit dat er af en toe na een zap geen geluid komt, dan moet je een keer op en neer zappen om het weer terug te krijgen.

M_Z
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: M_Z
Origineel bericht van: ron1872
Is die tweede tuner een kabeltuner of ook een sattuner? Als het laatste het geval is, is dat absoluut een interessante ontvanger!


Ja dat kan bij de Azbox Premium HD+ vrijelijk gecombineerd worden, twee sat-tuners of een combinatie van DVB-C DVB-T en DVB-S2 tuners.



Inderdaad interessant, ik zie hem net staan voor 295 euro inclusief een tweede tuner naar keuze.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: ariebside
...Ik wil graag met gemini en ccCam blijven werken.


Hangt ervan af hoe gehecht je aan Gemini bent, anders zijn er genoeg alternatieven die bijvoorbeeld OpenPLi draaien...


Blijf je spammen???

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: drz
Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: ariebside
...Ik wil graag met gemini en ccCam blijven werken.


Hangt ervan af hoe gehecht je aan Gemini bent, anders zijn er genoeg alternatieven die bijvoorbeeld OpenPLi draaien...


Blijf je spammen???


Hoezo Spammen?? ik vind persoonlijk Pli ook beter dan Gemini maar ja het is maar wat je wil he als ze problemen hebben met de Cccam.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Loui (K)

Hoezo Spammen?? ik vind persoonlijk Pli ook beter dan Gemini maar ja het is maar wat je wil he als ze problemen hebben met de Cccam.

Begrijp mij niet verkeerd, ik vind PLi een prima image, alleen dat Pli-gespam op dit forum stoort mij een beetje.
Er zijn naar mijn idee teveel mensen die bij elk topic even "hun" image willen promoten aan mensen die aan het experimenteren zijn met hun box.
Verder wil ik absoluut niets afdoen aan Pli, maar mijn ervaring is dat er veel 'betere' images zijn. (lees: uitgebreidere en stabielere)
...en die spam ik ook niet in elk topic.

Maarre, back ontopic?

Trouwens, is er een Gemini voor de VU+ solo of Duo?
Het lijkt mij wel leuk om daar eens wat mee te stoeien.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...