Con Geplaatst: 19 april 2011 Delen Geplaatst: 19 april 2011 http://www.youtube.com/watch_popup?v=EVwlMVYqMu4&vq=medium#t=125 HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 19 april 2011 Delen Geplaatst: 19 april 2011 leuk om te zien. sommigen mensen hebben écht niks te doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alventali Geplaatst: 19 april 2011 Delen Geplaatst: 19 april 2011 Mooi stukkie . Maar hoe bedoel je geshopt. Dat de honden koppen er achteraf zijn ingezet? Volgens mij niet. De beestjes zijn een ruime trui aangetrokken. En daar onder zitten ook de personen waar de handen van zijn. Er is ook een filmpje met 2 boxers en daar kun je wat duidelijker zien. Maar hij is inderdaad erg goed. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator Matchless Geplaatst: 19 april 2011 Moderator Delen Geplaatst: 19 april 2011 Idd..erg leuk gedaan. Photoshop zit er niet in want je ziet duidelijk de hoofden van de mensen onder de trui achter de honden. En de honden hebben volgens mij geleerd om niet iets te eten als ze het niet aangeboden krijgen. Het enige wat de honden doen is bedelen om het eten en ze eten het ook als ze het aangeboden krijgen. van het bord eten ze niet maar ze zijn er wel op gefocussed. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 leuk om te zien. sommigen mensen hebben écht niks te doen. Ik ben ontzettend blij dat er mensen zijn die niets te doen hebben. Ik heb geschaterd zowel gisteren, de eerste keer, als vandaag op mijn werk waar iedereen enthousiast was. En weer stikte ik er zowat in. Ze zeggen wel eens "een dag niet gelachen is een dag niet geleefd". Ik heb er sinds gisteren weer 5 jaar bijgekregen . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 20 april 2011 Delen Geplaatst: 20 april 2011 Je hebt gelijk Maar dan moet je niet stikken tijdens het lachen want anders heb je niks aan die 5 jaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen