Ga naar inhoud


Big Brother Sky DE


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een vraag/probleem met de SKY DE kaart. Ik heb een orginele kaart van SKY DE ( premiere NDS kaart ). Ik heb mij netjes aangemeld voor de zender Big Brother. De eerste dagen werd de zender vrij geschakeld voor alle abbonees, geen punt dus. Ik kon zien dat de ecm's vanaf de kaart kwamen. Op 5 mei, toen de zender weer op zwart ging voor de niet aangemelden, was ik het beeld ook kwijt.

 

Ik heb de kaart in de orginele tuner gestoken die ik er destijds bij gekregen had en had direkt beeld.

 

Als ik de kaart weer in de dreambox doe blijft het beeld zwart. Als ik via CCcam info kijk zie ik wel dat er naar de kaart gekeken wordt maar het beeld blijft uit.

 

Ik heb gecheckt of de video en audio vid wel goed waren maar dat is dus goed ( via king en nog wat ).

 

Misschien iemand met dit abbo die kan kijken op zijn dreambox of de video en audio wel kloppen ( 255 en 256 )

 

Op dit moment draai ik met open pli en CCcam 2.2.1. Ik heb echter ook al een eerdere versie van CCcam geprobeerd. Ook scam en newcs geprobeerd. Geen suc6

 

De andere zenders van SKY werken overigens wel gewoon.

 

Iemand een idee.

 

Grtz

 

ps Het is toch niet dat deze zender net als de SKY direkt zenders in de orginele tuner vrij geschakeld worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Was dus van korte duur. Zender weer op zwart. Ik denk dat de zender BB net zo wordt vrijgeschakeld als de PPV zenders. Dus met de kaart alleen in de orginele ontvanger van sky. Ik heb in het verleden wel eens een film besteld voor 4 euro maar dit ging ook niet werken op de dreambox of een server. Alleen in de orginele ontvanger.

 

Misschien zit er toch verschil in de NDS kaarten en de andere kaarten waar het misschien wel werkt. Of misschien in het abbo wat je hebt afgesloten op Big brother.

 

Ik denk dat het is. Jammer maar helaas.

 

Grtz

 

Labyrint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het nog even verder uitgezocht (vondt het vreemd dat het op een S02 wel werkt en op een v13 NDS niet)

 

waar het op neerkomt is eigenlijk hetzelfde als met de bundesliga die je met de V13 niet in CCcam direct intern verder kunt sharen..

 

je kunt dit oplossen door je kaart met OScam uit te lezen en dan via een N-lijn 127.0.0.1 in CCcam te injecteren wink

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt

op dit deeltje na

Citaat:
waar het op neerkomt is eigenlijk hetzelfde als met de bundesliga die je met de V13 niet in CCcam direct intern verder kunt sharen..

 

niet enkel sharen / ook openen op eigen receiver met kaart.

 

oscam helpt

maar is lastiger voor de beginner.

ciao

Impossible

Röyksopp, Alison Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij deze,

 

Ik heb het werkend onder oscam. Ik heb nu 1 klein probleempje en dat is het volgende.

 

Ik heb de kaart even in een servertje gezet dus niet in een dreambox. Ik heb oscam version 1.00 build 3480 (i686 versie )

 

Ik log met twee dreamboxen ( CCcam ) naar de kaart. Nu wil het dat de dreambox beneden met CCcam 2.2.1 geen beeld geeft en op de server offline is. Maar de dreambox op de hobbykammer met CCcam 2.1.4 gewoon beeld geeft.

 

Met CCcam Ppanel geeft de dreambox beneden wel dat er 1 kaart online is.

 

Is er een versie van oscam die speciaal voor een versie van CCcam gemaakt is. Ik bedoel dus eigenlijk of een bepaalde versie van oscam moet hebben voor CCcam 2.2.1

 

Vergeten te vermelden dat ik de user accounts al eens heb omgedraaid om te kijken of er een fout in geslopen was.

 

Het wordt steeds beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou eindelijk is het dan zover. Ik heb alles van de oscam server opnieuw geinstalleerd en de versies van CCcam op de dreamboxen even opnieuw erop gezet.

 

Ik denk door het vele klooien dat er misschien wel ergens iets is blijven hangen en een conflict gaf.

 

Het werkt nu in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: harry
Tja, 't is wat als je door een "labyrint" van instellingen moet om naar een paar abnormale mensen (bigbrother) te kunnen kijken.

:D


tja..... op zich is Bigbrother een sociaal experiment, en het is best wel leuk om te kijken. Ik kijk momenteel naar de zweedse versie van Bigbrother. Ze zijn er bijna, 5 juni is de finale. Ik vind het interessant om te zien hoe de mensen reageren in bepaalde situaties

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...